Thailand, die van mij is anders! Deel 1

• johnboy

Jielus, dat je nog geen boek schrijft man! Ik denk dat er gretig aftrek van genomen wordt. Dit doet mij ook denken aan mijn vriend, alleen i.p.v. de bus is hij met de trein gegaan, maar voor de rest was het exact hetzelfde wat ik van hem hoorde.

• Kees

Inderdaad Herbergier , met 7 keer kom je pas kijken. Zelf ben ik 52 keer naar Thailand geweest ( vanaf 1989 ). En binnenkort komt 53 eraan. En ook ik maak iedere keer weer wat nieuws mee. Dus snap ik er na die 52 keer nog steeds niets van. Daarom vind ik het zo knap van sommige mensen, die na 2 keer beweren dat ze alles doorhebben.

• pattaya.startpagina.nl

Mijn eerste keer Thailand was in 1972 , dus 36 jaar geleden.

Hoeveel keer ik inmiddels geweest ben weet ik niet meer , dan moet ik even rekenen.

Laten we respect voor elkaar hebben , vakantiegangers , expats , enz ,

Rene

• Jielus

Een boek is een heel ander geval. Een bundeling van korte verhalen misschien? Maar wie zou dat boek nog kopen als alle verhalen al op mijn weblog zijn geplaatst?

Ik zal het in overweging nemen maar ik kan wel met eerlijkheid zeggen dat ik jullie reacties als een stimulans zie om door te gaan.

• Willem

Of laten verfilmen Jielus, dat is volgens mij nog nooit gebeurd. Misschien moet je dan contact zoeken met Karel Poort dat schijnt volgens Google een tv-maker te zijn.

*D*D*D

• Charlie

Zij die van mij die anders is heeft vandaag voor het eerst sneeuw mogen aanschouwen.:) Weliswaar geen sneeuw wat blijft liggen doch we hebben nog enige tijd voordat ze begin januari weer teruggaat want dan zijn de 3 maanden helaas weer om.:(

• Fransmaster

Daar wisten wij helemaal niks van, dat de jouwe in Nederland was, en dat horen we nu pas ?

oet mohn, de pompbediende

• hansthailand

Charly is dus een man van daden, er zijn er ook die maken er alleen een hoop woorden over vuil, maar daar krijgt zij die anders is geen sneeuw voor te zien :D:D:D:D:D:D

Charly hebben ze het op de ambassade over die 34 euro regeling gehad? :D:D:D:DD

• Eddy belgié

Jielus schreef:

>

> Een boek is een heel ander geval. Een bundeling van korte

> verhalen misschien? Maar wie zou dat boek nog kopen als alle

> verhalen al op mijn weblog zijn geplaatst?

> Ik zal het in overweging nemen maar ik kan wel met

> eerlijkheid zeggen dat ik jullie reacties als een stimulans

> zie om door te gaan.

Een bundeling van korte verhalen misschien?

fransken en ik kunnen je al voorzien van 2 spetterende echt gebeurde verhalen :D

een derde is in de maak bij mij , vorige week nog een c4 (onslagbrief) opgestuurd .

na een sponsering van 5000 baht per maand kwam haar aangepaste eisen paket hier aan 555

een gloednieuwe motorbike en 20.000 baht per maand werd er gevraagt 555

ik heb haar geantwoord dat er duizenden meiden staan te wachten volgend jaar en dat ze voor de rest het maar zelf bekijkt .

na talloze telefoons die ik onbeantwoord laat heeft ze het hopelijk opgegeven .

Eddy belgium

• Fransmaster

Mijne die ik laatste vakantie bij me had, ik had ze mijn hele vakantie lang.

In het begin op de aankomstdag alleen een ander genuekt (shorttime) om de druk wat van de ketel af te halen. Was elke dag online op msn, en nog een paar keer op de webcam gehad, maar volgens mij is ze erachter gekomen dat er bij mij geen baht meer los te peuteren valt, ik zie ze nooit meer online, zou ik in d'r geblokkeerden-lijst staan samen met 60 anderen ? 555555 :D

Ach dan zoeken we de volgende keer maar weer een andere, eentje die écht anders is w, 555555 liefst eentje die rijk is :D.

Ach geef dat madammeke d'r motorke toch Eddy, denk aan wat de pastoor altijd vroeger zei bij een donatie in het missiebusje: God zal het U lonen, mijn jongen.

Gegroet, meneer Pastoor