Thailand, die van mij is anders! Deel 1

• TonPattaya

Ik vind Jielus een prachtschrijver, hij schrijft zijn stukjes op een hele leuke manier ik lees dit graag.

Ton

• Fransmaster

Jielus heeft dit verhaal prachtig verwoordt, al mag ik het zelf zeggen, ik wacht dan ook met smacht op deel 2. Maar zeg nou eens eerlijk Huib, we hebben allemaal wel een soort van Steef in ons zitten, nietwaar? Ik zie in sommige opzichten mezelf terug als beginnend Thailandganger, al rook ik dan geen Zware Vanelle,(Singha dat lust ik wel) 555:D Oh wat was ik toch verliefd op zo'n Thaise meid, en wat was ze toch anders…….:D

Gegroet, de thailandveteraan (7x inmiddels)

• jan zeggelaar

Mooi, levensecht verhaal Jielus, ga zo door, bedankt,

groeten, jan zeg.

• tettje

jielus weer genoten van je verhaal kijk uit naar deel 2

• huibthai

Ja Frans, allen, vooral na de eerste keer Thailand

• Jackkk

schitterend….lag hier krom van het lachen…..:-D

• Alice

Ach Frans met 7x Thailand ben je nog steeds een beginneling, ik kom er nu al meer dan 40x en maak nog iedere keer iets nieuws mee en als je daar niet meer (tijdelijk of langer) een beetje verliefd kan worden op zo'n schatje, dan kan je beter een ander soort vakantie gaan vieren.

Ik zelf ben er bij ongeveer de dertigste keer een tegen gekomen waar ik nu alweer 3 jaar mee getrouwd ben en daar heb ik nog steeds geen spijt van, want die van mij is natuurlijk anders.

• evert

Ben er nu zo'n tien keer in pattaya geweest met negen keer het zelfde meisje en denkt nu doe ik alleen wat ik wil maar ze praat me toch iedere keer weer de centen uit mijn zak de laatste keer in october heb ik haar kinderen school kleding gegeven denk dan maar dat is ontwikkelings hulp.

En zie de mannen dinsdag's en vrijdag's gezellig oh aan de mark.

Kom er de volgende keer even bij zitten.

• Fransmaster

Op ieder potje past een dekseltje, dat zegt men wel eens herbergier :D.

Maar vooralsnog hebt ik nog steeds de status: Butterfly

Al valt dat fladderen in Nederland niet echt mee, ik fladder vanzelf wel een keer weer met de vleugeltjes naar Thailand toe volgend jaar.

Gegroet, de fladderaar

• Alice

Ik ben tussendoor ook nog een keer of zes naar de Fillipijnen en Indonesie geweest en daar valt ook veel te fladderen, wat dat een gaat is Thailand niet heilig, maar er zijn daar in de buurt veel meer van die fladderlanden.

Maarja dat was in mijn butterfly of helicopter tijd, die is nu over, maar ik heb er altijd wel van genoten.

Dus Franske geniet er maar van zo lang het nog kan, heb ik ook altijd gedaan.