Totaal geen bewijs

• Soldier

Loe,

Had onze vorige minister van binnenlandse zaken johan remkes ook geen villa bij jou in de buurt?

• han

Beste Han, je hebt helemaal gelijk.

Ik heb wienig verstand van criminele deals, jij blijkbaar wel.

Zou jij onkosten op eigen rekening maken met het risico dat de deal niet doorgaat en je zodoende geld verliest?

Als je 1000 euro al veel geld vind dan denk ik dat ook van niet :D

Daarnaast was de betaling bewijs dat Jor(d)an het serieus meende en zich niet kan beroepen op het feit dat hij blufte,kortom een zeer doordachte move van het PR team,1000 euro goed besteed

.

• Soldier

Hoi Han,

Je hebt weer gelijk.

1000 euro goed besteed zoals je zei.

En er blijft nog heel veel over na een enkele reis koh samui met NOK air.

• han

noem het maar veel,vooral als je op de vlucht bent

.

• loe(s)

Ja Soldier, je kunt met de boot van Phuket naar Maleisie

En je kunt met de boot van Samui naar Maleisie,

maar je kunt niet met de boot van Samui naar Phuket, zolang er nog geen kanaal is door het vaste land, of je moet omvaren via Singapore.

Jekunt wel een paar keer per dag met Bangkok Airways van Samui naar Phuket vliegen.

Je kunt niet met NOK air naar Samui vliegen.

Wel met Bangkok Airways en sinds kort met Thai Air vanuit Bankok en met Firefly vanuit Penang en met een andere (naam vergeten) naar Singapore, 1x per dag. Deze vluchten zijn dus makkelijk in de gaten te houden.

Ja Johan Remkes heeft een huis op Samui (In Maenam/Coconut Land and House) samen met een wethouder en een vastgoedhandelaar uit Nederland.

Ik heb hem een paar keer op een vlucht naar Bangkok met China Airlines ontmoet.

Ook die keer, dat hij het niet nodig vond om de tsunami slachtoffers te zoeken.

Misschien is de vader van van Joran wel een van de vennoten/medehuiseigenaar.

Ik las tenminste ergens, dat de vader van Joran een huis heeft op Samui.

• de noot

ja morgen vertelt joran dat hij een bank gaat overvallen bel prdv maar vast op

• Saai Thai

Nou Loe(s),

Aan jou de eer om deze suggestieve opmerking eens uit te diepen! Jij weet immers alles, door je goede info-kanalen op Samui, dus kom met feiten, shanot papieren van land office of zo..Ik verdedig niemand hoor, maar van suggestief gelul…heeft niemand iets aan.

Begrijp me niet verkeerd, Pa en Joran verdedig ik hiermee helemaal niet!

Maar gelul…..is gelul!

Groeten,

Saai Thai.

• loe(s)

Je naam zegt al genoeg,. saai thai

• basensommai

Joran is niet oke. PrdV. is dat evenmin als hij ooit een kogel door zijn kop krijgt zal ik echt geen traan laten