Totaal geen bewijs

• Rob K

Misschien dacht hij via dat kleine eilandje, makkelijker “sneaky” het land uit te komen. Waarschijnlijk is hij op Samui niet eens van de airport af geweest….

Maar gezien de lange vertaalprocedure, van het programma, op de Thaise ambassade, had hij ook naar Cambodja kunnen gaan wandelen.

Behalve een paar dagen sensatie in de media, rond zijn persoon, zal dit waarschijnlijk juridisch geen vervolg krijgen. Het enige effect is dat Joran met zijn gevaarlijke denkbeelden een stukje verder de wereld wordt opgejaagd, om elders wederom domme criminele activiteiten te ontwikkelen.

Volgende bestemming, Brazilie of de Fillipijnen??????

Naar mijn mening heeft PRdV, toen hij in de gaten kreeg, dat Joran niet op korte termijn kon (complexiteit papieren) of wilde (wantrouwen) leveren, de operatie stopgezet en in de publiciteit gebracht, om te voorkomen dat Joran het door zou krijgen, om zo het schokeffect erin te kunnen houden. Het commentaar van Peter dat hij het niet wilde doorzetten omdat hij het zielig vond om de meisjes voor niets naar NL te laten komen is volslagen onzin. Indien Joran had kunnen leveren, zou Peter de zaak hebben doorgezet tot het moment dat de dames op de airport zouden zijn ingecheckt en vervolgens de Thaise autoriteiten hebben laten ingrijpen. Dan zou hij pas een zaak hebben gehad waarbij Joran heel lang “veilig” in Thailand zou zijn opgeborgen.

• Alice

Als Joran voor lange tijd wordt opgeborgen, is PRdV zijn grootste kijkcijferhit kwijt, daar past hij wel voor op, hij volgt Joran gewoon weer naar zijn volgende bestemming, het lijkt wel een realitysoap waarbij ze samenwerken voor de kijkcijfers.

• wil

Ik vind een derde oog ook wel bij hem staan

• Soldier

Joran slim?

Als je een nederlander 50.000 bath armer kan maken zonder er iets voor terug te hoeven doen, moet je wel van goede huize komen.(Joran kreeg 1000 euro over de tafel geschoven zonder er iets voor te hoeven doen, alleen iets te beloven)door een stotterende beveiliger die geen moelijke woorden kan uitspreken.

PRdV heeft ooit een programma gewijdt aan De Zwarte Cobra, een surinaamse man die erin was geluisd door de DEA. Hij vond dit niet kunnen om iemand via uitlokking in beschuldiging te stellen. NU doet hij hetzelfde met Joran pure uitlokking.

Ik praat niets goed, begrijpen jullie mij goed maar ik hou niet van hypocrieten.

Joran zit nu op Koh Samui nou makkelijk zat dus met de boot richting Phuket en dan de boot naar Maleisie zonder paspoort controle.

PS. Ben wel een beetje kwaad op Joran want hij noemde Pattaya een grote hoerendorp.(Pattaya gerelateerd)

• loe(s)

Nee, jij bent slim Soldier:

Met de boot van Koh Samui naar Phuket 555555

• loe(s)

Dan kan hij beter ergens in Maleisie of Singapore afstappen :)

• han

Als je een nederlander 50.000 bath armer kan maken zonder er iets voor terug te hoeven doen, moet je wel van goede huize komen.(Joran kreeg 1000 euro over de tafel geschoven zonder er iets voor te hoeven doen, alleen iets te beloven)

Soldier ,het is mij duidelijk dat je buiten het ongenuanceerd opkomen voor aangeschoten wild weinig verstand van zaken hebt.

In elke normale winkelaankoop,zakendeal en zeker ook in het criminele milieu is het heel normaal om een aanbetaling te doen om de zaak als serieus te bezegelen en als voorschot voor komende te maken kosten.

1000 euries zou onder echte criminelen als onacceptabel worden beschouwd in dit geval.

Misschien is het moeilijk om jou 1000 euries uit je zak te trekken maar geloof me het is niet zoveel geld en in dit soort gevallen zelfs maar peanuts.

Op de totale kosten van PR ,s programma een druppel op een hele gloeiende plaat.

Onderduiken voor Joran is best moeilijk Loe,hij is geloof ik bijna 2 meter groot en dat valt in Thailand best wel op.Persoonlijk denk ik niet dat hij nog in Thailand zit,hij geeft al aan dat zijn vader de brains heeft en die zal hem wel hebben verteld…run…run …run,

• Soldier

Foutje loe,

Via Phuket naar maleisie met de boot. kan toch?

• Soldier

Beste Han, je hebt helemaal gelijk.

Ik heb wienig verstand van criminele deals, jij blijkbaar wel.

• Soldier

Vond het trouwens een beetje zielig om jou BMWeetje te moeten showen aan het einde van het programma.

Toch een beetje crimineel gedrag?