Slingbox

• Fred

Ik ga er in ieder geval mee bezig en zou het inderdaad leuk vinden om met een paar mede prikkers verblijvend in thailand het uit te proberen , zo kan ik zelf ook eea te weten komen aangezien wij ons in de toekomst ook in thailand willen vestigen. zodra ik het aan de praat heb meld ik mij hiervoor.

m vr gr Fred.

• Fred

Hallo Rob1706, Jielus en mede prikkers ik heb het spulletje aan de praat en het werkt eea geregeld met de de ondersteuning van sling ( fantastische en goede service van hun helpdesk ) Omdat ik met een analoge lijn werk is de kwaliteit niet echt super maar de volgende stap is de kpn digitenne box er op aan sluiten om een digitaal signaal toe te voegen. Hoe nu verder voor wat betreft het uitproberen we moeten wel even wat gegevens uitwisselen en er moet een programma op de computer geinstalleerd worden. Al die gegevens heb ik hier incl de link voor de software. Doe een voorstel, ik weet niet of het misschien mogelijk is om eea via de forum beheerder een telefoonnummer of emailadres naar mij te sturen, zodat ik kontakt kan opnemen.

m vr gr Fred

• Dutch web television

Beste lezers,

Het probleem van Thailand en dus ook Pattaya, is de te trage internetverbinding. Hierdoor werkt de slingbox niet, daar de fabrikant opgeeft dat je minimaal een breedband aansluiting nodig hebt. Tevens kent Thailand geen vaste IP adressen, deze wisselen.

Het software programma ORB is een mooi programma maar bied een zeer beperkt aanbod van populaire Nederlandse zenders

Maar er is wel degelijk een oplossing voor het probleem. Vanaf nu is het WEL mogelijk alle Nederlandse uitzendeingen welke ter beschikking zijn via web streaming te kijken en niet alleen de Nederlandse televisie maak ook veel buitenlandse zenders. Meer info vind je op http://dutchwebtelevision.blogspot.com