Slingbox

• Fred

Hallo prikkers ( Rob ) het is inderdaad zoals ik het al aangaf hoe het werkt je kunt de sling box gewoon hier in Nederland aansluiten op een digitale aansluiting van bv ups en overal ter wereld inloggen en tv kijken naar de programma`s die door je provider aangeleverd worden. Er zijn minimale download en upload snelheden nodig van 256kbps maar eea kun je precies op de bijgeleverde site terug vinden. Hopenlijk jullie van dienst te zijn geweest verblijvend en groetend vanuit een koud Nederland Fred.

http://www.upc.nl/televisie/bestel_upc_digitale_tv/extra_boxen/slingbox/?campaignID=DTV1214&HBX_PK=upc%20slingbox&HBX_OU=50&ps=paidsearch&gclid=CODO0f-ex5YCFQEq1AodXzjDxg

• Rob1706

Hi Fred,

bedankt voor de info. Dat van UPC had ik ook al gevonden (zoals gemeld in mijn 1e bericht). Ken tot op heden alleen maar mensen die Multikabel hebben dus daar zal het niet mee gaan lukken. Digitale tv signalen natuurlijk nodig om te kunnen uploaden via router. Enfin verder zoeken in NL naar vrienden enz. die wel UPC hebben. Overigens hier niet koud maar wel regenachtig (soms).

Gr.,

Rob

• Rob1706

Fred,

een vriend van mij heeft Ziggo thuis. Incl. digitale ontvanger en sportpakket. Ik kan de vraag niet bij Ziggo neerleggen omdat zij een smartcard vragen en ik niet wil dat adresgegevens van mijn vriend al bekend worden, je weet maar nooit. UPC biedt Slinbox zelfs aan maar dat kan ik bij Ziggo nergens vinden. Heb jij enig idee of dat zou kunnen? Hier vandaan Ziggo bellen is waarschijnlijk te duur en ik wil ook geen slapende honden wakker maken. Suggesties zijn welkom.

Gr.,

Rob

• Jielus

http://www.expansys.nl/d.aspx?i=171326

Dit lijkt me ook niet gek. Ik krijg zelf intersse.

• Fred

Rob ik heb met sling zelf gebeld die geven aan dat er een digitale ontvanger moet zijn aangesloten op de sling ook moet er een constante verbinding met het internet zijn, vervolgens zit bij de sling box software die je op jou computer / pda of telefoon installeerd en kun je dus inloggen op het adres waar jou box is aangemeld. Wat wel erg belangrijk is dat je over voldoende up- en download snelheid beschikt minimaal 256 kbps. De sling box kun je dus ook los aanschaffen alleen zal je dan even moeten onderzoeken hoe eea aan de bestaande digitale?? ( omdat je ook een film via een recorder kunt ontvangen ) tv signalen moeten worden gekoppeld en hoe je tussen de verschillende kanalen kunt zappen. Ik duik er nog verder in maar sling wou eigenlijk niet in het Nederlands comuniceren ( terwijl het volgens mij een Nederlander is en je naar een Nederlands nummer belt ). M vr gr Fred

• Fred

Ik heb er gelijk maar een besteld en hou jullie op de hoogte van de ontwikkeling hiervan, ben er namelijk benieuwd naar of het ook via de kpn tv box gekeken kan worden en hoe het werkt. m vr gr Fred

• Rob1706

Fred,

heel veel dank voor al je acties. Ben heel benieuwd naar de voortgang.

Gr.,

Rob

• Jielus

Bedankt Fred, dit zou een doorbraak kunnen zijn. Het enige probleem dat ik kan ontdekken is het tijdverschil!!! Live kijken betekend wel zes uur later.

• huibthai

fred we blijven je volgen

• Jielus

Ik hou me aanbevolen om samen te testen Fred, je hebt tenslotte iemand op een mobiele plaats nodig.

Ik hoop dat we kunnen samenwerken.