Hoop jou ook weer in Pattaya te zien Hans, ik heb je toch regelmatig gemailed, misschien niet ontvangen?
Ik hou 8 oktober in de gaten, en als ik je niet in Villa Oranje tref dan zie ik je wel op de markt verschijnen.
Groet Jan.
Beste Jan,
De Filippijnen worden om de haverklap door stormen en tyfonen geteisterd. En internet hier staat nog in de kinderschoenen. Maar je schrijft leuk omtrent je wel en wee in Pattaya. Tot ziens in Thailand. Ik ben weliswaar nog nooit op de markt geweest, hou maar een plekje voor mij vrij. De groeten aan alle bekenden!
Ik ben ook een wereldwonder. Alles gaat mij zo gemakkelijk af. Om Thais te leren heb ik geen 11 jaar nodig. Maar zoals ik al eerder schreef, ik leef hier lekker alleen maar tussen Thais, ben een wereldwonder wat mijn taalkennis betreft, kan zelfs hier in Thailand in mijn auto rijden, op zichzelf al een wereldwonder, ben nog een groter wereldwonder wat Thais koken betreft, deed als wereldwonder een Thaise inburgeringscursus, ben dan ook “cum laude” geslaagd, dus heb ik niets te klagen.
En dit alles in nog gen drie jaar. Ik mag mijzelf niet op de borst kloppen, maar een schouderklopje geef ik me wel:D:D:D
Dit wereldwonder, dat ben ik, gaat over een paar weken voor 6 weken door Thailand reizen, Pattaya laat ik op een kort bezoekje na, links liggen. Dat korte bezoekje aan Pattaya is om mijzelf, wereldwonder als ik ben, wat te laten bijspijkeren over de plaatselijke foklore daar. Dus geen go-go bars enz, maar alle culturele uitspattingen die Pattaya biedt, zoals alle tempels bezoeken, Thais eten, dat wordt wel moeilijk met alle die Europese restaurants daar, mijn kennissen bezoeken, die dan sprakeloos achterover slaan bij het aanhoren van mijn Thaise belevenissen als wereldwonder.
Kortom, Hansthailand, je had het bij het rechte eind. Ik ben een wereldwonder, maar dat wist je al een tijdje, maar bescheiden als je bent, durfde je het niet te zeggen. Kom Hansthailand, nu niet zo bescheiden meer. Je gaf tenminste de waardering die ik verdiende.:D:D Waarvoor mijn hartelijk dank. In mijn gebeden zal ik je herdenken. Moeten het 3 of 4 wierookstokjes worden? Je zegt het maar.
In Ngao de sextoerist uihangen? Dam moet je letterlijk vroeg opstaan, want om vijf uur is de markt open, vijf uur in de ochtend dan. Daar liggen de kippetjes dan te pronken. Om acht uur is de markt dicht. Acht uur in de ochtend dan. En dan maar lekker sexen op de rijstvelden:D:D Wel wat modderig, maar dat is geen probleem voor Fransmaster, want die kan goed met modder omgaan.
Niet vergeten dat je om negen uur in de avond weer naar bed kan gaan. Dan slaapt iedereen hier. Want de volgende dag is het weer tegen vijf uur opstaan. Je moet er wat voor over hebben om als sex-toerist hier in Ngao op de been te blijven:D:D
Maar zoals Hansthailand al zei, een wereldwonder ben ik, dus als omgeturnde Thai, draai ik daar mijn hand niet voor om.
Goed idee trouwens, Fransmaster, een go-gobar opzetten hier in Ngao, geopend van vijf tot acht uur in de ochtend. Met een surogaat rijstveld als toneel. Als klant mag je dan daar de rijst planten.:D:D
van 5 uur s'nachts, tot 8 uur s'morgens, is de markt open, en word er gewerkt:D:D:D
En maar niet snappen, waarom het in isaan zo arm is 5555555555
Rijk zullen ze ook nooit worden met 3 uur werken per dag, maar goed, de markt is dus open tot 8 uur, en dan gaan ze daar siesta houden frans, tot 21.00 uur sávonds, en dan gaan ze naar bed.
O ja, tussendoor eten ze ook nog een paar keer:D:D:D:D:D
Maar volgens mij ben jij een veel minder groot wereldwonder als dat je je voordoet Cees, want ik weet namelijk, dat in elk dorp, waar genoeg mensen wonen om een tempeltje te hebben, dat daar ook een hoerentent is.
Als jij dat nog niet weet, dan weet ik niet waar jij al je wijsheid vandaan haalt, maar ik weet dat dat zo is.
Ik ken Ngao niet, maar het zal me ten zeerste verbazen, als er geen plaatselijk bordeel is.
Het is namelijk Thailand hier :D:D:D:D:D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?