Top 10 van beste boordpersoneel luchtvaartmaatschappijen.

  • Kwai

    Nou Jan de stoelen zijn anders en de indeling is anders 

  • Anna2

    ReneThai

    Er wordt weer flink afgeweken van de topic,  ik vlieg in ieder geval in November met de KLM

    :)lekker rustig

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • ReneThai

    Kwai

    KLM is niks mis mee ( alleen smalle stoelen en ze komen minder mer drank en hapjes langs dan bij Eva is mijn ervaring )

    Als ik twee maaltijden heb gehad , een na de start en een vóór de landing , is dat genoeg.  En aangezien ik om medische redenen in het vliegtuig ook wat moet bewegen loop ik graag naar de pantry om wat te drinken te halen.

    Maar ook zonder medische redenen is het aan te bevelen om zelf even een drankje te halen.

    Wanneer heb jij voor het laatst met de KLM gevlogen Kwai ?

  • Kwai

    2012 was eerste keer in 33 jaar met KLM ( waarom toen ? 23 kg extra bagage voor maar 80 euro meer en 12 kg hand bagage ipv 7 kilo normaal bij ander vaak ) en terug vlucht vroeg in de middag en niet nachts 

    ps je ziet KLM heeft 10 stoelen in breedte Eva 9 stoelen en Elite classe heeft er 8 in breedte , alle in een 777-300

    in de oude 747 van Eva ook wel business gevlogen boven in ( maar vindt ik de meerprijs niet waard ) tegenwoordig business in 777-300 bij Eva toppie 

  • Kees

    Even zelf je drankje halen , is ook hetgeen ik doe. Daarom neem ik altijd een stoel bij het gangpad. KLM heb ik nog maar 2 keer geboekt. De laatste keer was toen er nog gerookt mocht worden , dus dat moet rond 1998 zijn geweest. Ik vind de vluchttijden van China veel aangenamer. Dus jammer genoeg moet ik straks KLM of EVA kiezen. Want non-stop blijft toch wel mijn voorkeur houden.