Top 10 van beste boordpersoneel luchtvaartmaatschappijen.

  • ReneThai

    Daarom vlieg ik altijd met eva, met klm nooit meer!! Wat een ellende, je kunt op het belletje drukken maar er komt nooit never iemand en als je erheen loopt zeggen ze, zie je niet dat ik net wakker ben, over een uurtje gaan we weer rondlopen. WTF!!

    Ik dacht dit is mijn laatste vlucht met klm, hele reis ging niet anders.

    Die gaat nog eens falliet en ik zou het niet erg vinden.

    Nog nooit op dat belletje gedrukt. Waar zijn die voor???

    Dan gaat er een luik open en val je naar beneden zonder parachute :D

  • Chris

    KLM is toch minder slecht als we hier spreken is mijn ervaring Eva heeft meer ruimte kwa stoelen en de bediening is aardiger dan bij KLM 

    voordeel van KLM is dat er meer op Bangkok gevlogen wordt dan bij EVA

    Eva is gewoon de beste van de 2 die nog rechtstreeks vliegen in 2017 ( liever toch zonder tussenstop voor mij persoonlijk )

     

  • Mendel

    Ik vind Singapore Airlines toch de nr 1

     

    Maar dan betaal je dan wel voor. Onze a.s. vakantie voor 2 maanden begin december kost bij EVA € 1.244, bij Singapore € 1.811 en je doet er niet 11 maar 17 uur over. Hele makkelijke keuze voor mij hoor.

     

  • Kwai

    Wie heeft ervaring met De Eva Air nieuwe Elite Class ??

    Ik ken wel de Evergreen Class van vroeger

    Lekkere kleine broodjes nog steeds aanwezig bij het verblijf van de bediening ??

  • Arie 2

    Daarom vlieg ik altijd met eva, met klm nooit meer!! Wat een ellende, je kunt op het belletje drukken maar er komt nooit never iemand en als je erheen loopt zeggen ze, zie je niet dat ik net wakker ben, over een uurtje gaan we weer rondlopen. WTF!!

    Ik dacht dit is mijn laatste vlucht met klm, hele reis ging niet anders.

    Die gaat nog eens falliet en ik zou het niet erg vinden.

    Nog nooit op dat belletje gedrukt. Waar zijn die voor???

    Bij een goede maatschappij heb je die belletjes niet nodig idd, want die komen regelmatig langs wandelen of alles nog naar wens is

     

    Die behoefte heb ik niet. Dacht dat dat belletje voor hoogbejaarden en gehandicapten was.

    Maar het zal wel met de arbo te maken hebben. Heb je met die thaise zwartjes van eva geen last van, die lopen wel voor je.

     

  • axel.

    “Lekkere kleine broodjes nog steeds aanwezig bij het verblijf van de bediening ??”

    Sterker nog die worden zelfs warm op je plaats geserveerd. 

    “Heb je met die thaise zwartjes van eva geen last van, die lopen wel voor je”.

    Kijk maar uit dat Sylvana Simons dit niet leest want dan hang je.

     

  • Pingleuf

    [...]

    Nog nooit op dat belletje gedrukt. Waar zijn die voor???

    Bij een goede maatschappij heb je die belletjes niet nodig idd, want die komen regelmatig langs wandelen of alles nog naar wens is

     

    Die behoefte heb ik niet. Dacht dat dat belletje voor hoogbejaarden en gehandicapten was.

    Maar het zal wel met de arbo te maken hebben. Heb je met die thaise zwartjes van eva geen last van, die lopen wel voor je.

     

    Er zijn mensen die bij het raam zitten en niet steeds voor de voeten wil lopen als ze bijvoorbeeld slapen

     

  • Pingleuf

    “Lekkere kleine broodjes nog steeds aanwezig bij het verblijf van de bediening ??”

    Sterker nog die worden zelfs warm op je plaats geserveerd. 

    “Heb je met die thaise zwartjes van eva geen last van, die lopen wel voor je”.

    Kijk maar uit dat Sylvana Simons dit niet leest want dan hang je.

     

    Als je tegen een zwarte “hey zwarte” roept worden ze boos, als je tegen een blanke “ hey witte” roept beginnen ze te lachen |.| 

     

  • Kwai

    KLM is niks mis mee ( alleen smalle stoelen en ze komen minder mer drank en hapjes langs dan bij Eva is mijn ervaring )