bouw Waterfront condominium stopgezet

  • Adpattaya

    Dan klopt de berichtgeving van de topicstarter dus wel! Wie er ook gelijk heeft, het is verre van fijn, je zal je geld er maar in hebben zitten. En dan heb ik het nog niet over al die arbeiders die daar nu niet kunnen werken………

  • nzhenk

    Ging er mij om dat er een topic werd gestart en men gaf een link als bevestiging van het verhaal.

    Maar in die link stond het tegenovergestelde terwijl er ook nog werd door gewerkt.

    Later bleek dat afbouw werkzaamheden te zijn en dezelfde dag heb ik nog een link geplaatst waarin bevestigd werd van stil leggen bouw.

    Beetje raar om dan 2 weken later daar op terug te komen alsof ik niet bevestigd had dat de project-ontwikkelaar de boel had stil gelegd.

    Ja de werkers zijn meestal de dupe maar Tulip groep heeft nog genoeg andere projecten en heel pattaya lijkt wel een bouwput.

    Dus genoeg werk voor hun.

  • pudpong3

    Ik heb het topic gestart naar aanleiding van een item in het Thaise journaal, een aantal weken geleden. Mijn vrouw kijkt dat iedere dag, zoals reeds gemeld en vertaalde het voor mij dat de bouw zou worden stopgezet. Het is Pattaya gerelateerd, dus leek het me zinvol, in plaats van waar je 1 Bath kan besparen op je flesje water topics, om dat hier te melden. Daarna kwamen er tegenberichten vanuit pattaya zelf, die ik dus niet kon controleren. Ik heb dus wederom mijn vrouw geraadpleegd en die zei, nee wordt stopgezet. Ben nu zelf in Thailand, maar ga niet naar Pattaya, dus zelf controleren zit er niet in. Dat heeft René gedaan, dus ik vind het best zo.

    Wij hebben zelf gekeken naar een appartement in dit complex, maar om eerder geposte redenen afgeketst. Ik hoop echt voor degene die er al geld in hebben gepompt, dat ze het terugzien. Zal me overigens niet verbazen dat het ook nog wordt afgemaakt. Ondanks alle protesten!

  • pudpong3

    Ja, Ad! Zo komen de leugens in de wereld! ;) heel eerlijk gezegd, toen ik je bericht las, moest ik echt lachen!

    Wel fijn dat je, je eigen bericht op deze manier ontkracht, waarvoor dank!(tu)

  • Adpattaya

    Ik begon mijn bericht met te zeggen dat topicstarter dus wel gelijk had, wat wil je nog meer? Feitelijk bekeken klopte jouw bewering niet (helemaal), want er werd nog doorgewerkt, maar goed :D>:D<.

    Jij beweerde dat het per direct was stop gezet, en een tegen bericht vertelde dat er gewoon werd doorgewerkt ter plekke geconstateerd………….

    Wordt vervolgd…………. want het lijkt mij heel sterk als ze alles gaan afbreken.

  • pv

    Zoals mijn melding gaat ff duren maar word afgemaakt en zeker onwisse tijden voor mensen die aanbetaling hebben gedaan, dan ook nog 50% terug pffft word men niet vrolijk van.

    Maar T.I.T. en niks is onmogelijk over zeg 1,5 jaar alles klaar of tegen de vlakte ; zelf hou ik het op afbouwen zoals mijn bron me melde.

  • Pattaya.Startpagina.nl

    Boutique Hotel aan Soi17 SoiVC South Pattaya

    Op de foto zie je links dat ze de bovenste verdieping aan het afbreken zijn , en rechts zie je duidelijk de 4 illegale verdiepingen op het andere Boutique hotel

  • Adpattaya

    Ben je vergeten een foto erbij te plaatsen?

    Zit op Google te zoeken en kwam er aardig wat van tegen.

  • Pattaya.Startpagina.nl

    Nee Ad

    Ik ben niet vergeten om de foto erbij te plaatsen. Het gaat alleen niet zoals het zou moeten kunnen.

    Je kan toch op de link klikken die ondet de tekst “image error” staat?

  • Adpattaya

    Ik zie nergens staan image error.