bouw Waterfront condominium stopgezet

  • Adpattaya

    Hahaha…….

  • Pattaya.Startpagina.nl

    Deze foto's maakte ik eergisteren en er is duidelijk waar te nemen dat de bouw stil ligt .

  • pudpong3

    Tja, dat had ik toch een tijdje geleden geschreven, maar toen waren er wijze mannen die het tegendeel beweerden.

    Kon het alleen niet zelf gaan controleren! ;)

  • pattayapeet

    Klopt, het gaat niet meer door en is afgezegd. Ik heb 50% van mijn deposit terug gekregen. De rest is afwachten.(td)

  • Pattaya.Startpagina.nl

    Daarom heb ik het als Uw razende reporter zelf even gecontroleerd :D

  • Adpattaya

    Zo, wat ik dus al dacht, het is voor kopers dus nog afwachten of zij schadeloos worden gesteld B)-.

    http://pattaya.startpagina.nl/prikbord/17272833/17273396/re-bouw-waterfront-condominium-stopgezet#msg-17273396

  • pv

    Zal gewoon worden gebouwd volgens bron al kan het nog ff duren wie zien wel wie gelijk krijgt B)-

  • Adpattaya

    Wie er gelijk krijgt :S, het is te hopen dat kopers schadeloos worden gesteld wat er ook gaat gebeuren! Ik schreef dat al die mensen die al iets gekocht hadden en termijnbetaling(en) hadden gedaan hem nu wel zullen zitten te knijpen, onzekere tijd en dus afwachten wat er precies gaat gebeuren. Voorlopig heeft pattayapeet slechts 50% van zijn ingelegde geld terug gestort gekregen.

  • pudpong3

    Waarvoor mijn dank René. Kon er zelf wel om lachen, vooral hoe dezelfde personen nu berichten posten. Ik kan er niet omheen dat mijn vrouw de taal behoorlijk machtig is en het nieuws in Thailand op de voet volgt. Als die een dag het nieuws niet heeft gezien, is ze niet blij.

    Zondag ben ik wellicht 1 dag in Pattaya, mijn nichtjes willen er een dag met mij naartoe, omdat mijn vrouw 3 dagen naar Udon gaat om te bidden. Ben je er dan nog voor een koude klets of heeft je reisdoel je alweer een paar kilometer verderop gebracht. Ik ga daar alleen maar een paar uur aan het strand zitten en een paar Thaise vrienden bezoeken, verder niets. (tu)

  • nzhenk

    De bouw is inderdaad stil gelegd echter men kon dit niet van het een op andere moment doen.

    Dus allemaal hamer neerleggen en weglopen.

    De 1e week is er nog door gewerkt ivm veiligheids maatregelen om het een en ander vast te zetten en af te werken.

    Want dat kan nog wel eens vervelende gevolgen hebben als je je hamer neerlegt en zo wegloopt midden in het regen (storm) seizoen.

    Dus we hadden beide een beetje gelijk. Dezelfde dag heb ik nog een link hierop gezet waarop de project ontwikkelaar zelf aangaf 8 weken te stoppen om alle vergunningen te laten controleren en waarin stond dat de bouw stil gezet ging worden.

    Mijn opmerking betrof jullie link waarin juist stond dat de bouw door ging en dat kwam niet overheen met jullie verhaal en toen heb ik de link geplaatst waarin wel het juiste verhaal staat.

    Boutique Hotel hier nabij overigens waar ook aantal etages illegaal op geplaatst zijn worden nu verwijderd na 1,5 jaar strijd met de eigenaar.

    Ze hebben 3 panden waar op alle 3 3 tot 5 verdiepingen teveel zijn gebouwd en momenteel wordt van 1 pand de extra verdiepingen gesloopt.

    Dus city hall kan wel degelijk zijn vuist laten zien.

    groet

    henk