nieuwe site

  • jan zeggelaar

    Er is een nieuwe site, www.wereldexpat.nl

    info en forum etc., groeten, jan zeg.

  • Willem

    Nou Jan dat is niet nieuw hoor ik heb hem al jaren standby staan wat wel leuk is dat je je kunt abonneren op hun gratis nieuwsbrief met het laatste internationale of Nederlandse nieuws 6 dagen per week bij je in je box en er zit een leuke radiozender bij 24 uur per dag.

    *D*D*D

  • Frans-Sigaar

    Jan wel bij de les blijven he!!! 5555

  • Wiersema

    Bij de fles blijven?

  • pancake

    Dit is van de wereld omroep, een enorm subsidieverslindend groepje mensen voor veel te veel geld een radio zendertje hebben.

    Ik boycot hun al jaren, tegenwoordig heb je internet en dat is gratis….

  • Adrie

    Pancake je kletst nu ech wel uit je nek( en ik wor nu nog nie boos) De wereldomroep is ook voor internationale chauffeurs in heel europa te ontvangen, maar affijn jij hebt geen idee hoe die troep die jij in huis heb daar komt!! ( Tekst aangepast , Rene )

    Gr Adrie

  • Adrie

    Wa betekent dat Rene ( Tekst aangepast , Rene )

    Ik proat as us mot gewoon dialect ene ut gelul van oanpasse motte taus mar doen lulhannas die ge bent,

    Mvg Adrie

  • william

    Ik merk er niet veel van.

    Adrie schreef:

    >

    > Pancake je kletst nu ech wel uit je nek( en ik wor nu nog

    > nie boos) De wereldomroep is ook voor internationale

    > chauffeurs in heel europa te ontvangen, maar affijn jij hebt

    > geen idee hoe die troep die jij in huis heb daar komt!! (

    > Tekst aangepast , Rene )

    >

    > Gr Adrie

  • Willem

    Dus Pancake (wat een naam) kijkt ook niet naar Ned.1,2 en 3 nou lekker dan dan ben je overgeleverd aan die bagger van de commercieelen. En dan moet je ook geen Nederlandse kranten meer lezen want die krijgen allemaal subsidie op de een of andere manier. Nou de vrachtwagenchauffeurs en de expats hebben wel baat bij die site/zender (vooral ook op de korte golf).

    *D*D*D

  • Adrie

    Wat een Stasiforum hier!!!!!

    Er worden gewoon halve texten weg gegumd door de stasiwebbaas!!!!

    Jajaja daze zal de eindstreep ook wel niwt halen??

    Mvg Adrie