nieuwe site

  • han

    Ben benieuwd of die pannekoek door een PVV brilletje kijkt want die menen dat de subsidie aan de wereldomroep moet worden stilgelegd omdat ze een Anti-Fitna hebben gemaakt/uitgezonden,over vrijheid gesproken !

    Ik vind subsidies ook iets achterlijks maar als het nodig is om de Nederlanders “”in den vreemde“” op de hoogte te houden en bovendien daarvan kwaliteitsprogramma,s te maken dan juich ik het weer toe.

    Helemaal knettergek word je van al die troep die ongesubsidieerd via de “”commercielen“” je kamer binnenkomt,ik kijk daarom ook bijna geen TV meer.

    Inderdaad lang leve internet maar om daar je kranten te lezen en je op de hoogte te houden van nieuws dan word je heel beperkt.

    Alles beperkt zich tot enkele regels,globaal zal een PVV stemmer hier wel tevreden mee zijn,liever een goede gillende kop dan een zootje gel.l,zeker als er geen plaatjes bijzitten.

  • Fransmaster

    Hee Adrie, heb jij nog als chauffeur zijnde nog zo'n 27mc bakkie in de cabine hangen? Of is dat meer iets van vroeger? :D

    Gegroet, de pompbediende

  • sokkepok

    wat heb jij tegen de partij voor de vrijheid ??????????

  • han

    “”partij van beperking van vrijheid“” zou het moeten heten sokkepop.

    Ik heb er niets op tegen,ik ben blij dat Wilders het één en ander aanslingert maar heb toch meer vertrouwen in de uitvoering door wat meer gematigde partijen.

    Je reactie past trouwens naadloos op het vorige door mij geschreven stukje,niet te veel lezen :D

  • pancake

    Nee ik kijk geen ned 1 2 3 willem, ik heb een schotel en breedband internet dat is genoeg. Zo ka ik kiezen wat ik wil zien.

  • pancake

    Nou voor noodgevallen of om de vrouw te bellen hebben de chauffeurs een telefoon en voor het verkeer een gps systeem. Dan daarbij waarom moeten de belastingbetalers het communicatiesysteem voor de internationale truckers betalen? Kan hun beroepsgroep toch ook voor ze doen?

    Ook kunnen chauffeurs een telefoon met internet meenemen en zijn ze volledig bereikbaar. Die wereldomroep is niet meer van deze tijd en moet weg.

  • pancake

    Het is helemaal niet nodig om de nederlanders in den vreemde op de hoogte te houden, dat moeten ze zelf maarr doen als ze dat wensen. Als jij in thailand bent ga je toch ook het internet op als je dat wilt, nou dat kan iedereen tegenwoordig over de hele wereld.

    En mijn PVV bril zit me prima hoor Han, ik ga zekers op Geertje stemmen…alleen hij hebt de ballen om de boel an te pakken met opgestroopte mouwen…of wie zie jij het anders doen Han??