Bars gesloten tot 18.00 uur ???

  • arie

    Ik las op pattaya-at-night dat de beerbars volgens een nieuwe wet pas om 18.00 uur open mogen.Is dit inderdaad het geval???

    Arie

  • Soldier

    In ieder geval de tenten in soi 6.

  • Willem

    Dat is waarschijnlijk een actie om de 7/11 op te krikken met de drankverkoop, misschien hebben de machthebbers daar belang bij want This Is Thailand.

    :D:D:D

  • han

    zover ik weet alléén in soi 6

  • Chang-noi

    Dat zou jammer zijn want soi 6 is altijd een leuke middag breker :-)

  • pattaya.startpagina.nl

    Meer info :

    http://www.pattayaghost.com/2008/10/09/pushy-bargirls-ladyboy-flashers-prompted-soi-6-crackdown/

    Rene

  • Soldier

    Heb gelezen op een Expat forum dat inmiddels ook soi 7 en 8 eraan moesten geloven.Het stadsbestuur denkt erover na om walking street en de daaraan gelegen beachroad ook te onderwerpen aan de 18.00 openingsregel.

  • theo

    dit meen je niet ! dit is pas een crisis ! en daar hoor je bijna niemand over. volgens mij is die financiele crisis alleen maar een cover-up om dit te verhullen.

  • Soldier

    Ja, dat zou best wel eens kunnen.

    Als ik de telegraaf moet geloven in hun laatste editie: “Bloedbad op de Aziatische beurzen”.

  • Eubel

    Zal wel weer iets van voorbijgaande aard zijn,of zoals we ze kennen met twee maten en gewichten,bovendien is 18h00 een mooi uur om af te zakken,wat mij betreft dan toch.

    Eubel