Bars gesloten tot 18.00 uur ???

  • Fransmaster

    Het werd wel eens tijd om die vetzakkerij in soi 6 eens aan banden te leggen, ik ben er afgelopen juli een keer doorheen gelopen (nergens naar binnen geweest) en ik kon de katoey's niet op één hand tellen, bah bah wat een smeerpijpen.

    maar het is het einde van de wereld niet, ik weet vele leukere plaatsen waar men voor zessen ook terrecht kan voor wat gezelligheid. En over soi 7 & 8 gesproken voor zessen is er bar weinig te beleven in deze straten, dus zoveel lijden ze d'r nou ook weer niet mee.

    Gegroet, de pompbediende

  • jan

    franske ,jij weet er toch niks van ,jij kom alleen in 7eleven om een biertje te drinken

  • Fransmaster

    Je moest eens weten Jan, ik ken zelfs plekjes in pattaya waar zelfs expats slechts alleen maar van kunnen dromen. :)

    Gegroet, de pompbediende

  • Frans-Sigaar

    Is ook geen ramp Frans 18.00 is een mooie tijd om te starten,enja er zijn vele mooie barren die wel in de middag open zijn!

    De Sigaar

  • CharlieA

    Fransmaster,

    Geef eens 1 voorbeeld, doet geloofwaardigheid toenemen.

  • han

    Je moest eens weten Jan, ik ken zelfs plekjes in pattaya waar zelfs expats slechts alleen maar van kunnen dromen.

    In zij die anders is ?? :D:D

    Fransmaster,

    Geef eens 1 voorbeeld, doet geloofwaardigheid toenemen.

    Waarschijnlijk de enige mogelijk Charlie ;-)

  • Fransmaster

    Nee dat ga ik je niet vertellen, anders worden deze plekjes binnenkort verpest door de grote massa, ik houd dit lekker voor mezelf voor zolang het duurt. :D

    Gegroet, de pompbediende

  • Adrie

    Frans gelijk hedde.

    Afgelopen week geen tijd gehad voor koffie, maar probeer volgende week nog fff langs te komen voor een bakkie.

    Gr Adrie

  • Sajan

    jaja adrie dat komt zeker zoor de file's

  • pancake

    Inderdaad wat een smeerpijpen lopen daar zeg, daar lusten de honden geen rijst van….Gelukkig weet ik ook veeel betere plaatsen en nee die ga ik ook niet melden. Voor je het weet staan jan jans en de kinderen voor je neus daar die het hier hebben gelezen.