Voor Sfred

  • Charlie

    Twee vliegen in een klap Frans, dat spul werkt ook nog tegen m'n migraine.:)

    Charlie butterfly.;)

  • huibthai

    Heren??????? ik ben, deze avond naar de tempel geweest ,heb geknield voor de god van de ouderdom en wat wierrook stokjes voor jullie aangestoken. ook heb ik gevraagd dat jullie nooit iets mag overkomen, qua ziekte e.d Daarna na de markt geweest, de groep wordt steeds groter , deze dag 13 ,,oude van dagen ,, die de garaniums in dat koude natte land met ,,zijn vele dorps-gekken,, ontvlucht zijn.

  • Ger de Choco Prins

    Mooi gesproken Huib , jij zit er permanent en daar kunnen velen alleen maar van dromen , inclusief ik zij de gek .

  • Khunjan

    Hartelijk dank Huib voor je gebed, voel me nu al een stuk beter 55555

  • Fransmaster

    Ja ze leven echt de Pattaya-dream, met als hoogtepunt een Changbiertje van 30 baht op de markt, 55555, ik ben strontjaloers op die man. Petje af hoor :) echt groen en geel van jaloezie ben ik , 5555555!

    Gegroet, de pompbediende

  • Fransmaster

    Volgens mij zeg je dat verkeerd Huib, wat je bedoelt is: De dorpsgekken zijn ons land uitgevlucht en ze zitten nu op de markt, 5555555.

    Gegroet, de pompbediende

  • Fransmaster

    Ik zei het je toch,…. ik geloofde het in het begin ook niet, maar het is echt een paardemiddel joh,…..Hup, gelijk een doos van 50 stucks mee naar lemmer, 555

    Gegroet, de pompbediende

  • Charlie

    Als men iets overkomt betekent nog niet dat men dan altijd moet klagen, zeuren en mopperen Huib.

  • huibthai

    Charlie, kind van de dessa, ga a.u b. eens wat andere woorden gebruiken dan ,,,Singhahempje en mopperen,, heb je de dikke van Dale al geraadpleegd wat ze betekenen!! Ik klaag zo wie zo niet over Thailand , ga maar naar de zoekfunctie!! Wat ik over Nederland zegd , vooral over ambtenaren en uniform gekken heb ik uit de krant ,BVN, en mijn postbus adres en niet te vergeten de markt, Dus volkomen waarheden!!!!!!! Je hebt hier en ook Frans, gelukkig een goede medestander , die jullie eerst ,,verdoemde,, en nu getrakteeerd wordt op rookworst , weken is zijn naam niet genoemd en jij opent er weer een prik mee,

  • Fransmaster

    en niet te vergeten de markt, Dus volkomen waarheden!!!!!!!

    55555555555555555, ja Huib zeker :):):):):):):) !!!!

    de pompbediende