Voor Sfred

  • huibthai

    In mijn reet , uit mijn reet Charlie

  • Charlie

    Waarom zo banaal huib:? Tja je bent inderdaad ziek.:D

  • Fransmaster

    Waarom nodig je moppersmurf niet mee uit om vanavond samen wat in de ‘buffalobar’ te gaan drinken Charlie, mischien trekt ie dan een beetje bij, 555.

    Hij heeft ook altijd pech, en Thailand heeft hem geen goed gedaan, netzomin als die gemene Nederlandse ambtenaren, mischien kunnen de lieve meisjes in dit etablissement hem nog een beetje troosten.

    Gegroet, de pompbediende

    ps:Heb je dat kleine witte zakje al uitgeprobeert? (je weet welke ik bedoel)

  • huibthai

    worden C en F de nieuwe Jut en Jul van dit prikbord , jochies op het moment is Samson bezig op BVN , kijken dus en niet naar de Buffalo en jochies als je de volgende keren rookworst etc voor zeer,, doorvoede ,, ex landgenoten,, meebrengt, bezin je dan en breng b.v melkpoeder mee voor 1 van de vele opvanghuizen van kinderen hier .

  • Fransmaster

    Huib Huib Huib toch, al zolang in Thailand en nog steeds niet het klappen van de zweep kennen aldaar.

    Je blijft me verbazen Huib, ik denk dat als ik met een pak melkpoeder aan kom zetten dat ze het á la songkran in me bek smeren, het enigste wat men daar wil is geld, vééel geld, ….. en aan deze eis voldoen wij ruimschoots, als cultuurtoerist zijnde.

    Gegroet, het suikeroompje

  • Charlie

    Rustig maar Huib. We geloven echt wel dat je weer eens ziek bent. :D

  • Charlie

    Inderdaad Frans. Rookworsten voor mijn vriend SFred en bahtjes breng ik naar de weeskindjes, zo simpel kan het zijn.:)

    Dus Huib eerst goed nadenken voordat je wat opschrijft. (lees: voordat je weer begint te zeuren en te mopperen:D)

  • huibthai

    Mietjes ,,,volop lachen met jullie , mijn hond kan ook bevriend worden met jullie, deze is ook gek op rookworst

  • Fransmaster

    Volgende keer nemen we voor jouw speciaal wat Geraniums mee Huib, die kan je dan mooi op de vensterbank zetten als je vanuit je leunstoel naar buiten staardt, 555.

    Gegroet, de pompbediende

  • Charlie

    Mietjes ? :? Knietjes kun je krijgen.:D