Malee bar

  • Janbv

    Toevallig afgelopen week-end weer is vanuit Korat de bergen over getrokken om ons in het Sodom en Gomora van Thailand te gaan verpozen. Tezamen met mijn gabber en onze Isaandames haden we besloten om eens de welbekende prikkers verzamelplaats, de ‘Malee bar’ te gaan aanschouwen.

    Aangezien het afgelopen zaterdag om 18.00 uur bakken met water uit de hemel goot waren we met een gesloten taxi gegaan, een metertaxi. Voordeel, je zit droog, nadeel je ziet geen ene reet met die beregende ramen.

    Nu wisten wij van de prikpagina zo ongever waar deze verlokkende uitbaters-vereniging zich moest bevinden. Ergens nabij soi 11. Bij de ingang van soi 11 gekomen, hebben wij onze onderzoekingstoer vanuit de auto, met de neuzen tegen de ramen, voort gezet. Ja, jammer dus, geen lichtje te bekennen in de gehele soi niet! Wel stond daar een grote graafmachine danig aanwezig te zijn.

    Aan gezien wij niet voor 1 gat te vangen zijn ( wel voor meerdere) hebben wij in Soi BK bij het Belgische cafe van ‘Dre’ gevraagd hoe of wat en waar die Maleebar nu eigenlijk zit. Volgens hun dus ook in soi 11, maar zoals gezegt, daar brandde geen licht.

    Zeer teleurgesteld zijn we weer verder gegaan en hebben onze teleurstelling maar weg gedronken bij Dre's cafe en gegeten bij Patrick's Belgisch restaurant hetgeen een zeer goede keus was want we hebben daar (voor de tweede dag) geweldig lekker gegeten!

    Vraag: waar is nou die Malee bar? Of istie een sleutelclub?

    Janbv

  • TonPattaya

    op de website van de malee bar staat een heel mooi route kaartje

    http://www.maleebar-appartement.nl

    Ton

  • maleebar-appartment

    beste jan er zijn inderdaad werk zaam heden bij ons in de straat van daar dat we geen verlichting buiten hebben,de werkzaam heden zijn over ongeveer 3weken afgelopen dan is alles weer normaal helaas zijn er bepaalde prikkers die rond bezuinen het gaat 5maanden duuren maar die hebben genoeg zorgen zelf er liep zelf vanavond nog een spion langs maar we zaten helaas vol,zo jan volgende keer beter en de eerste koude klets als jullie komen is van het huis.

    groeten

    maleebar

  • Siam

    Ik ben er vorige maand nog ff langs geweest, vanaf de secondroad soi 11 in ging nog maar net, want de weg is ingegraven en zijn daar aan het renoveren.

    Er staat idd een graafmachine.

    Ik heb een straat verder gepakt en omgereden.

    Malee bar ligt halverwegen soi 11, kan niet missen.. motobikes te huur in een rij op de straat.

  • Sfred

    Er liepen wel 4 spionnen langs, wel opletten :D:D:D

    We gingen even masseren schuin tegenover je ouwe bar ;)

  • Khunjan

    Nou Siam halverwege? Ja dat was de oude Malee Bar, de nieuwe zit echter vlak bij Soi Buakouw dus als je vanaf die kant Soi 11 inrijdt, ongeveer 50 meter aan je linkerhand.

  • Siam

    Precccccccies… Khunjan.

  • huibthai

    Piet doet het goed daar, maar je kan niets doen , tegen ambtenaren oplosssingen, het is een totale puin/waterzooi daar, zeer jammer voor een ondernemer die daar zijn beroep uitoefent. Ik denk de personenen te kennen die op 17.31 uur vernoemd zijn , heeft het iets met het Isaan discussie bord te maken, ik begreep ook dat er prikkers zijn die tegenwoordig in zo'n k.u.tt. engelse tent voetbal gaan kijken. Viva ,de horeca door Nederlanders gerund , hier in Pattaya!!!!!!

  • Janbv

    We vatten 'm.

    In oktober zullen we de grote reis wederom gaan uitvoeren. Tot dan. En sterkte met de zaken.

    Janbv

  • Sfred

    Mopper mopper mopper 55555555555555555

    Ik kan ook Nederlanders die in een Duitse tent een biertje gaan halen om dat het 5 baht goedkoper is ;)