Malee bar

  • huibthai

    Als je naar een massage tent gaat in een finaal opengebroken straat om naar een massage te gaan , terwijl er elders nog min.1000 zijn ,is er iets mis met je, of is de massage daar 5 baht goedkoper? En over welke Duitse tent praat je!!!!

  • Sfred

    Nee Lullo je bent dus echt niet bekend in die straat Anders wist je echt wel waarom wij daar heen gaan en precies naar een bepaalde tent tent……………555555555555555555555

    Huib de Pattaya kenner wat een giller 555555

  • huibthai

    Ook nu heb je weer gelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • hansthailand

    Dat weet ik wel heeeeeeeeeeeeeel zeker dat ie gelijk heeft huib, 55555555555555555555555555

  • Sajan

    Jij bent dus ook geen pattaya kenner sfred. Als je van de second road gekomen was had je nog een behoorlijk goed stuk weg gehad zonder modder aan je schoenen te krijgen.55555555

    En zou je dat wel weten is het toch verdacht dat je van soi buakhao af kwam.

    Net het slechtste stukje van straat.

    Maar je zag het, bij de malee bar zat het helemaal vol.

    Piet en malee doen het zo slecht nog niet, ook al word de weg eens een keer open gebroken.

    Blijf voor jou natuurlijk de vraag hoe doen zij dat.5555555

  • huibthai

    had ik niet aan gedacht Jan, heeft het iets met hun Isaan prikbord te maken?

  • Sajan

    Ik weet het niet Huib misschien kan sfred of hansthailand ons dat wel een keer vertellen.

    Misschien heeft het ook wel met iets anders te maken!!!

    Het blijft toch altijd onzeker hier in thailand, maar er zijn er ook die anders zijn, zo als je weet.

  • Sfred

    Dank je. Je leerd het wel………;)

  • Sfred

    Nou heb je onze boer weer. Hij zag dus niet waar we vandaan kwamen. 55555

  • Sfred

    Boertje als wij er zijn heb je opeens geen zin om te praten 555555555555