Aan de datum te zien,is er al weer even niet gereageerd,zijn er nog prikkers(Rene weet ik)die naar Pattaya/en of overig Thailand gaan?
Begin februari ben ik heel even voor het eerst op Samui geweest,mooi eiland,maar na een week heb je het wel gezien,was er nog nooit geweest,dus het moest er een keer van komen.Kwam al sedert okt '88 in Pattaya,tijd voor wat afwisseling.
Ondertussen ben ik al veel keren dichter bij huis weggeweest,ook heel kort,te weten Portugal(vaste land)/Madeira, om toch eens te kijken of het wat is,eerlijk gezegd was het me steeds heel goed bevallen,zo goed dat ik er maar helemaal heen ben gegaan
Kan wel zeggen,in de media wordt het allemaal vaak wat romantisch uitgemeten,maar dat is echt niet het geval,je moet idd als bijv. in een Thailand wel enig geduld hebben,om dingen geregeld te krijgen.De taal is heel belangrijk,als je die een beetje onder de knie hebt,werkt het allemaal wel wat makkelijker,qua prijspeil is drinken en eten wel een stuk goedkoper,als je als toerist een kamer wil,ben je er wel meer kwijt dan in bijv. Pattaya. We hebben ook warme tijden,onlangs meer dan 47 graden,in de winter kan er zelfs sneeuw vallen,ja we gaan het zien hoe het verloopt. Natuurlijk ga ik nog weleens een keer naar Pattaya,het blijft een uniek plekje op de aarde,met als zijn charme's.
anna
Pats verveelt nooit al kom je er jaren