Laagseizoen

  • ronsurin

    Anna2

    Ben even op Jomtien vind het akelig stil nu

    Ik kom zojuist terug van jomtien, en ik zou dus zoals zo vaak, even een tom kha kaitje doen bij “ons” favoriete restaurantje “im aroy” anna,

    je raad het al hè, ze is met de noorderzon vertrokken, en dit is niet bepaald de eerste keer dat ik een heel goed restaurantje moet missen helaas. Als de verhuurder ziet dat er veel klanten komen, knallen ze gewoon de huur met tientallen procenten omhoog, daar zitten ze hier dus totaal niet mee, word het daarna dus laag seizoen, en een stuk rustiger, tja… dan ben je dus gewoon de sigaar !

    nou, maar weer op zoek naar een nieuw eet tentje gegaan, en gevonden ! 

    een nog eenvoudiger dingetje op soi khopai ; )  (tussen soi khopai 6/2 & L.K. chrystall ville.) ook prima !

    Post was bewerkt op 04-08-2018 12:58 door ronsurin

  • Anna2

    ronsurin
    Anna2

    Ben even op Jomtien vind het akelig stil nu

    Ik kom zojuist terug van jomtien, en ik zou dus zoals zo vaak, even een tom kha kaitje doen bij “ons” favoriete restaurantje “im aroy” anna,

    je raad het al hè, ze is met de noorderzon vertrokken, en dit is niet bepaald de eerste keer dat ik een heel goed restaurantje moet missen helaas. Als de verhuurder ziet dat er veel klanten komen, knallen ze gewoon de huur met tientallen procenten omhoog, daar zitten ze hier dus totaal niet mee, word het daarna dus laag seizoen, en een stuk rustiger, tja… dan ben je dus gewoon de sigaar !

    nou, maar weer op zoek naar een nieuw eet tentje gegaan, en gevonden ! 

    een nog eenvoudiger dingetje op soi khopai ; )  (tussen soi khopai 6/2 & L.K. chrystall ville.) ook prima !

    ik dacht al dat ze daar weg was,halverwege vorige maand nog met de sint langsgereden,

    en zag d r niet.

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • rob

    L.S.

    De vorige eignaar/eigenaresse Alex van STAR BAR ( rompho markt) is een hamburger tentje begonnen aan de tweede beach road in jontien vlak op de hoek van soi watboon 

    Dat mens heeft het bere druk

    Hoe kan het dat de ene goed draait en de ander moet sluiten ??

    Kwaliteit en vriendelijkheid zijn nog steed belangrijk ook in Thailand .

    Nou hoop ik wel dat ze er nog zit over twee weken (je weet het maar nooit)

    Hou vol Alex 

    Ik kom er aan 

    Gr rob