Laagseizoen

  • Anna2

    Het laagseizoen is zowel begonnen in Pattaya als op het forum :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    ReneThai

    De meeste ex prikkers zitten op facebook Anna, ik ook.

    Olleke Bolleke in Thailand is een beetje het vervolg van de Pattaya Prikpagina . Zo enthousiast als ik jaren was , is nu Auke van de Olleke Bolleke pagina.

    https://www.facebook.com/groups/Ollekebollekeinthailand/

    ik ken het

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    Ben even op Jomtien vind het akelig stil nu

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • pudpong3

    Ik vind het jammer de Rene door Sanoma zo volledig in de steek is gelaten, waardoor er een plezier voor ons minder is op het internet. Olleke Bolleke volg ik ook, maar dat is niet hetzelfde als de prikpagina met bv Henk als fulltime journalist in Pattaya.

  • Anna2

    pudpong3

    Ik vind het jammer de Rene door Sanoma zo volledig in de steek is gelaten, waardoor er een plezier voor ons minder is op het internet. Olleke Bolleke volg ik ook, maar dat is niet hetzelfde als de prikpagina met bv Henk als fulltime journalist in Pattaya.

    Klopt,je blijft scrollen met fb,er zit geen overzicht in,ik ben lekker ouderwets en vind dit leuker.

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • ReneThai

    Inderdaad laagseizoen, vanmiddag kreeg ik een mail uit Pattaya met oa de volgende tekst :

    "Voor de rest is het overal schrikbarend stil in Pattaya, bij Friendship bijna geen klanten en bij de Big-C Extra aan de Klang kun je de kassa's uitzoeken zonder te wachten.Heb dit naar mijn weten nog nooit meegemaakt en ook op de markt kun je een kanon afschieten zonder iemand te raken, steeds meer lege plekken omdat de verkopers geen droog kommetje rijst kunnen verdienen.  "

  • Anna2

    ReneThai

    Inderdaad laagseizoen, vanmiddag kreeg ik een mail uit Pattaya met oa de volgende tekst :

    "Voor de rest is het overal schrikbarend stil in Pattaya, bij Friendship bijna geen klanten en bij de Big-C Extra aan de Klang kun je de kassa's uitzoeken zonder te wachten.Heb dit naar mijn weten nog nooit meegemaakt en ook op de markt kun je een kanon afschieten zonder iemand te raken, steeds meer lege plekken omdat de verkopers geen droog kommetje rijst kunnen verdienen.  "

    absoluut waar,in de 30 jaar dat ik er kom de slechtste juli ooit,bij de Tesco ook kanon :)

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Arie 2

    Wordt het allemaal te duur voor farang?

    Maar kijk hoe het in nederland gaat met markten cafes en winkels. Krat bier voor 9 euro en suf thuis op de bank telefoon kijken. De wereld is veranderd. Wippen doet de jeugt ook niet meer..:S

  • pudpong3

    Anna2
    pudpong3

    Ik vind het jammer de Rene door Sanoma zo volledig in de steek is gelaten, waardoor er een plezier voor ons minder is op het internet. Olleke Bolleke volg ik ook, maar dat is niet hetzelfde als de prikpagina met bv Henk als fulltime journalist in Pattaya.

    Klopt,je blijft scrollen met fb,er zit geen overzicht in,ik ben lekker ouderwets en vind dit leuker.

    Waar ik de prikpagina als startpagina had ingesteld, heb ik dat met deze pagina niet. Tevens wordt deze site nog door pak 'm beet 4-5 mensen bezocht en gepost, in tegenstelling tot de “oude pagina”.

    Verder heb ik niet meer zoveel met Pattaya dat ik zelfs het normale nieuws niet meer volg. Wellicht dit jaar voor het eerste geen ZO-Azië vakantie voor ons. Dat zal misschien ontwenningskuren kunnen veroorzaken, maar goed, dat zien we dan wel weer.