weer een hoogseizoen om te knallen,niet dus

  • Anna2

    Een impressie van een vernieuwde Dongtan Beach en omgeving

    Opname is van do 28 dec 2017

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Arie 2

    Was een drukte van jawelste op phuket. Maar al minder europeanen. Van het uitgaansleven in karon/kata is niet veel meer over. Hotel california en hallo handsome man, werk niet echt bij chinesen en russen. Eigenlijk is er geen zak meer aan zo. Voor gezinnen als ik en bejaarden wel lekker zo. Maar voor de wat jongere die sex drugs en rocknroll willen is het het wel gedaan daar. Triest voor de laatste farang bar/guesthouse/restaurant houders. Het wordt allemaal over genomen door thai.

    Vraag me af. Waar is iedereen??

  • Anna2

    Arie 2

    Was een drukte van jawelste op phuket. Maar al minder europeanen. Van het uitgaansleven in karon/kata is niet veel meer over. Hotel california en hallo handsome man, werk niet echt bij chinesen en russen. Eigenlijk is er geen zak meer aan zo. Voor gezinnen als ik en bejaarden wel lekker zo. Maar voor de wat jongere die sex drugs en rocknroll willen is het het wel gedaan daar. Triest voor de laatste farang bar/guesthouse/restaurant houders. Het wordt allemaal over genomen door thai.

    Vraag me af. Waar is iedereen??

    veel gaan naar de buren, Vietnam is echt booming nu(en goedkoop met bepaalde dingen)Cambodja idd,gewoon een exodus komt er aan

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    van vanavond 13 januari net gelanceerd Jomtien Rompho gebied

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    idd

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Anna2

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren

  • Arie 2

    Zonde man. We hebben het al jaren voorspeld en zie het nu gebeuren. Ik heb nu kinderen en zit hoofdzakelijk dan in isaan. Weekje phuket. Vindt het opzich wel best. Maar een ramp voor de farang met een zaak vrouw en kinderen daar.

  • pudpong3

    Tja, Arie ook wij worden ouder en hebben geen zin meer in dat geschreeuw Handsome man, sexy man, welcome inside please, Hotel California, Country Roads etc., etc.

    ​Van 6-18-1-2018 weer eens Pattaya gedaan na 2 jaar te hebben overgeslagen. Vrienden bezocht die daar een zaak hebben en dat zijn allemaal Thai en die klagen allen steen en been. Strandstoel kost nu 100 Baht, mogen op het strand nog maar een paar flesjes bier op voorraad hebben, dus na 2 bier rennen ze naar de 7/11 om bier te halen, die dus niet echt koud is. Nee, vroeger was alles echt beter en dat is geen cliché.

  • Arie 2

    Ze hebben liever chinesen die georganiseert reizen en die ze in 5 dagen helemaal leegkloppen. Het wemeld er van op phuket. Je ziet ze alleen langs rijden in de vele witte bussen daar. Russen zuipen vooral op de hotel kamer. Nee de gezelligheid is wel voorbij zo. Maar misschien is die er nog wel op de eilanden bij samui. Al 12 jaar niet meer die kant op geweest.

    Phuket begint een beetje op valkenburg te lijken. vroeg naar bed. Maar de stranden nog steeds de mooite van thailand. Dit jaar weer voor een vijfde vol gezet met strandstoelen.  Perfect. Meer moeten het er niet worden.  December toch weer een weekje phuket doen denk. Dagelijks rechtstreeks van udon en sinds kort ook van khonkaen.

  • pudpong3

    Je moet Ao Nang (Krabi eens proberen. Je kan 50-100 meter de zee inlopen zonder dat je haren nat worden. Heel veel leuke seafood restaurants en de leukste vinden wij, die aan de rechterkant van het strand (als je met je gezicht naar de zee staat). Een tafel aan de rand en je hebt prachtig uitzicht op de zee, eilanden, rotsen en zonsondergang.

    ​Voor de kinderen is het strand een feest, waar miljoenen schelpen liggen, dus zorg ook voor een emmertje.

    ​Ik wilde er een huis/condo kopen, maar mijn vrouw vindt het te ver weg van de rest van de familie.

    Ik word gek van die k.utrobot. Heb dit bericht 3x getypt.