stage plaatsen gezocht

• pudpong3

De dochter van een vriend zou heel graag samen met haar vriend stage willen lopen in Thailand. Zij studeert rechten en haar vriend architectuur. Weet iemand van jullie waar ze dit eventueel kunnen regelen?

Alle info is welkom!

Namens mijn vriend alvast bedankt!

• pudpong3

Het moet wel iets zijn wat bij hun studie past :)

• Anna2

pudpong3

Het moet wel iets zijn wat bij hun studie past :)

dat begrijp ik maar er zijn veel meer dingen binnen AZG

Pats verveelt nooit al kom je er jaren

• pudpong3

Daar dacht ik aan toen ik reeds had gepost. Mijn excuus.

• Anna2

pudpong3

Daar dacht ik aan toen ik reeds had gepost. Mijn excuus.

mooi he :) het gaat echt om het binnenkomen,van daaruit kun je zo weer ergens anders op reageren.

Pats verveelt nooit al kom je er jaren

• pudpong3

Die hadden ze reeds gevonden, maar die schijnen erg veel geld te vragen voor de bemiddeling, vandaar dat ze het via andere wegen proberen. Ik heb al adressen van universiteiten in hun vakgebieden doorgezet, ik heb een nichtje die rechten studeert in het laatste jaar en een nicht die techniek studeert, die zijn ook ingezet, een zwager die grote gebouwen bouwt als aannemer, die heb ik ook benaderd en hij is tevens de pa van die 2 nichtjes. Maar op de een of andere manier wilt het niet lukken, zelfs binnen onze organisatie (KIWA) krijgen we het niet voor elkaar om 2 gepaste stage plaatsen te regelen in Thailand.

Misschien hebben die bemiddelingsbureaus de boel erg goed dichtgetimmert en verrijken ze zich met de bemiddelingskosten, geen idee.

Vandaar de laatste strohalm, het forum die alle vragen kan beantwoorden :)