Bellen naar Holland via Whats app

  • Kwai

    Ik wilde vragen je bent in Thailand je hebt een 4 G verbinding en Whats app  en doet een AIS simcard in je IPhone uit Holland : als je een WiFi verbinding hebt kun je dan gratis bellen naar iemand in Holland die Whats app heeft ? Kost dit ook geen MB data ?

    thanks 

  • ReneThai

    Als je dataverkeer  op je telefoon hebt als je in Thailand bent, en je schakelt dat uit en schakel een wifi verbinding in dan kan je zonder onkosten via whatsapp bellen met iemand waar ook ter wereld,die ook whatsapp heeft.  Net als Skype en al die andere mogelijkheden.

    Dus dat data verkeer heb je niet nodig als je ook een wifi verbinding hebt.

    Ik heb wifi op mijn kamer hier in Pattaya , en schakel mijn data verkeer van AIS  in als ik buiten ben. Ik ben hier nu twee weken en heb 3GB data voor een maand en heb pas 1GB gebruikt.

     

  • Kwai

    Dat houdt in René dat ik Roaming moet inschakelen als ik geen WiFi heb ( Roaming staat nu op uit )

    Ik heb de Hollandse simcard eruit en de AIS erin ( dus heb niks meer met Hollandse provider te doen nu kwa kosten of Roaming ? )

  • Anna2

    Goedkoopste is al een hele tijd uit Th naar Nl(vast) gratis via voipdiscount,

    je opwaardeerd je acc met 10E en dan krijg je 120 freedays(dit is ook uit te breiden)

    Vanuit Nl naar th is mob/vast gratis, alles werkt via een app,kan ook per laptop/tablet.

    Pats verveelt nooit al kom je er jaren