Ontbijtje in Pattaya

• Anna2

ReneThai

Nou, het is gelukt. Na veel jaren zijn Anna en ik niet meer anoniem voor elkaar. We hebben een uurtje zitten kletsen bij Ons Moeder.

mooi he :)

Pats verveelt nooit al kom je er jaren

• Kwai

Zie hieronder||| 

• Kwai

:D Geweldig

Maar ik vind het eten bij Ons Moeder geweldig ( vooral het ontbijt ook )

Mooi he

• Anna2

0;Kwai

:D Geweldig

Maar ik vind het eten bij Ons Moeder geweldig ( vooral het ontbijt ook )

Mooi he

eten is meer dan perfect  :)

Pats verveelt nooit al kom je er jaren

• ronsurin

Ik ben behoorlijk nieuwsgierig geworden nu,

In dec toch maar eens 1 keertje ontbijtje pakken bij moeders. :P 

• mb

ReneThai

Ik at bij Ons Moeder een uitsmijter ham kaas met drie eieren. Maar om nu van de daken te gaan schreeuwen dat het geweldig was……

Het was lekker , en meer kan ik er niet van maken. Ik had bij Ons Moeder afgesproken met een oud collega die in View Talay 2 woont, en maakte van de gelegenheid gebruik om met Anna kennis te maken.

En vandaag loop ik er gewoon weer langs :D

Ons moeder is ons moeder niet meer!hard achteruit gegaan zowel het eten als de bediening en niet bepaald schoon!!

• mb

KhunJan1

Mijn favoriete ontbijt stekkies in Jomtien zijn Euro Star aan de Beach Road en Continental Bakery aan de Thappraya Road net voorbij de kruising van Thepprasit Road.

Vooral de laatste die overigens 3 vestigingen heeft in Pattaya geniet mijn voorkeur, wel keus uit 17 verschillende ontbijten, vooral de omeletten zijn een ware aanrader.

Koffie is niet inbegrepen in de prijs maar wél zeer goed.

Klopt ontbijt daar 2 keer per week aanrader.

• Kwai

Het kan kloppen nu : maar 4 en 5 jaar terug was het Ontbijt bij Ons Moeders klasse

Net zoals vroeger de biefstukken bij Rinus van My Way goed waren ( ps is die nog open en nog steeds goeie biefstuk ?)

Bij Little Eve vroeger ging het net

Bij Gerard zijstraat van Nakula Road was ook goed

Maar goeie Nederlandse ontbijten en Hollands Food waar heb je die nu goed in Pattaya ??