AOW partnertoeslag.

  • Pieter1947

    Het zelfde, robadelmund@yahoo.com

    IK woon ook in Thailand en ik heb partner toeslag mijn vrouw is nog nooit in Holland geweest en is 37 jaar

  • joepattaya

    Nou lekker is dat………en ik zit nu al te bedenken hoe ik er op 13 juli 2028 een eind aan ga maken………ben dan 1 dag 67, moe gewerkt en AOW pot is op en de pensioen-fondsen zijn failliet, maar het doet me deugd te lezen dat er NU in ieder geval nog mensen kunnen profiteren van het sociale potje.

    In dit geval: DAMES…….geniet er van!!

  • Rob1706

    Fox,

    Lees eerst eens je eigen teksten na. Krijg je een antwoord wil je het niet geloven. Mag van mij hoor, is een vrije wereld gelukkig. Ik ken je niet dus ben je ook geen vriend van mij, dimmen doe ik niet meer. Lees ook antwoorden van anderen, die ook in Thailand wonen eens na. Persoonlijk word ik soms wel wat moe van mensen die - op afstand en van horen zeggen - meningen hebben over zaken waarvan ze feitelijk niets vanaf weten. Ervaringen gebaseerd op vakanties (hoe vaak dan ook ) verschillen wezenlijk met permanent wonen in Thailand. Ook ik heb mijn mening over dit Thailand moeten bijstellen maar ben nog steeds happy om hier te wonen.

    Groeten uit Thailand,

    Rob

  • haneyko

    1 januari 2015 stopt de partnertoeslag regeling voor nieuw aow ers

  • anna

    dan ben je nog een jonkie van 52 :)

    anna

  • joepattaya

    Kijk, da's het betere werk!!

    Dan ga ik dus ook echt geen partner zoeken, want daar ga ik echt zelf niet voor betalen!! (:P)

  • petero

    X(

  • anna

    :) 52 en solo wie wil hem ? :)

    anna

  • Rob1706

    Joe,

    waar niemand blijkbaar rekening mee wil houden is, dat de er nu een golf van vergrijzing is, maar dat de babyboomers niet het eeuwige leven hebben. In het verleden waren er grote gezinnen maar dat is tegenwoordig wel anders. Denk zelf dat er over een tijdje weer veel gastarbeiders nodig zullen zijn omdat er te weinig arbeidskrachten beschikbaar zijn. Indien AOW tot die tijd kan overleven zijn er veel minder mensen die er gebruik van maken. Hoop 2028 te halen om te zien of ik gelijk ga krijgen, haha.

    groeten,

    Rob

  • chang-noi

    Wat mij betreft stopt deze meteen voor niet ingezetenen(lees nooit in Nl gewoond) van nederland. Hoe kunnen ze iets weggeven waar nooit voor betaald is. Ik vind het niet erg om veel belasting te betalen maar deze vorm van profiteren heb ik een hekel aan. Sterker nog ik ben zelfs van mening dat mensen die een AOW uitkering naar het buitenland over laten maken 21% minder moeten krijgen dan iemand in Nederland.