Anthony Zunnebeld : Vermist of niet ?

  • pattaya.startpagina.nl

    In Januari 2002 werd Anthony Zunnebeld uit Zwolle vermist. Hij zou op Koh Samet verblijven.

    Er zijn vele nieuwsberichten geweest en ook discussies , ook op deze prikpagina ,hij zou de verzekering opgelicht hebben enz enz .

    Maar er moet toch wel ergens een houvast zijn of hij leeft of niet ?

    http://www.reddingshonden.nl/thailand_inzet2002.htm

    http://pattaya.startpagina.nl/prikbord/13053853/13354685/re-koh-samet!het-echte-strandleven#msg-13354685

  • colin de jong

    Op verzoek van de familie heb ik een onderzoek ingesteld en overal pamfletten opgehangen, omdat ik Anthony en zijn familie kende van vroeger toen ik ook in Zwolle verbleef.Echter op Koh Samet hoorde ik van 2 bekenden dat hij met een Thaise vriendin ervandoor was en een spelletje zou gaan spelen voor de verzekeringspenningen. Ook de politie in Koh Samet vertelde mij dat het onmogenlijk was te verdwijnen op zo'n klein eiland, en dat hij was gezien on Koh Chang en in Koh Samui. In Zwolle hoorde ik dat hij nog regelmatig telefonisch kontakt had met zijn vrouw, en een goede bekende van beiden vertelde mij dat ze de verzekerings premie zouden delen. Dat heeft mij veel tijd en geld gekost, evenals een hondenbrigade die was overgevlogen om het net echt te laten lijken. Toen mijn opdrachtgeeftser de zus van Anthony Zunnebeld het te warm onder haar voeten kreeg, had ze ook nog het lef om de ambassade te vertellen dat ik moest ophouden met mijn onderzoek.

    Zit nog steeds met een onbetaalde rekening voor de gemaakte onkosten.

  • pattaya.startpagina.nl

    Colin , bedankt voor je reactie.

    Klopt het dat de verzekering niet uitkeert als er geen lichaam is ?

    Als Anthony Zunnebeld nog leeft moet hij toch te traceren zijn of moeten er mensen zijn die hem kennen. Hij kan zijn naam niet gewijzigd hebben en zal toch ook zijn visum moeten verlengen als hij in Thailand of elders is .

    Het blijft na ruim 9 jaar een vreemde zaak ,

  • han

    Klopt het dat de verzekering niet uitkeert als er geen lichaam is ?

    een verzekering keert niet uit als er een redelijke kans is dat er vals spel word gespeeld,zo is het missen van een lichaam een zeer grote twijfel.

    Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat hij zomaar verdwenen is en als hij door een Thai vermoord zou zijn zouden die amper moeite dooen om een lichaam te laten verdwijnen.

    Het blijft een vreemd verhaal.

  • anna

    Is hier alweer iets van bekend geworden?

    10jaar foetsie lijkt me een wonder.

    In de Usa/Canada hebben ze unsolved mysteries,

    vaak worden mensen na lange tijd(ook jaren) weer herkend.

    anna

  • ?????????

    Als ik de berichten zo lees en als ze de waarheid weergeven is Anthony bepaald geen lieverdje. Als het zo is mag van mij zijn status vermist zo blijven.

    Lopen al genoeg figuren in Thailand rond die op kosten of ten koste van anderen proberen te leven zonder zelf te willen werken.

    Hoe het ook is het meeste leed is er voor familie en vrienden.