Bestemming Onbekend van de EO

  • pudpong3

    Het zou er al heel anders uitzien in Thailand als de kerels eens hun verantwoordelijk namen en zelf hun geld gaan verdienen ipv te zuipen, gokken en hangmattesten!

    Een heel verkeerd beeld over prostitutie in Thailand is er sowieso vanuit het buitenland. Universitaire studies hebben geconcludeerd dat “slechts” 8% van de totale prostitutie in Thailand voor rekening komt van de westerse toeristen en dat het overgrote deel pakweg 70% louter en alleen voor de eigen Thaise bevolking is. De rest is voor de andere Aziatische landen. Alleen zijn deze zo geraffineerd dat ze zich niet op straat wagen met hun laatste “verovering”, terwijl de westerse man met de hunne loopt te paraderen en openlijk in open barretjes gaat zitten ipv donkere kroegen waar westerse toeristen niet eens naar binnen mogen.

    bron: Sex Slaves (the trafficking of women in Asia) by Louise Brown, Virago Book isbn 1 86049 903 1

    Overigens een schokkend boek over prostitutie in Azië met al hun facetten.

    Maar ja het is weer komkommertijd en wat verkoopt er beter dan sex. Iedereen heeft nu weer een mening over Thailand, terwijl hun reislust beperkt is tot de braderie in een naburige plaats en natuurlijk de plaatselijke kroeg.

    ronny

  • joepattaya

    Absoluut waar Ronny, dat verkondig ik al jaren……….de meeste prostitutie komt “ten goede” van de Thaise geile hond (sorry, een andere naam heb ik er niet voor) , die bij voorkeur getrouwd is en een bosje kinderen heeft.

    Maar voor ze naar de hoeren gaan eerst even bij de tempel langs en de zegen van zo'n oranje rokkenjager meekrijgen.

    Oei, oei!! ::o

  • lexion

    Lopen er tegenwoordig ook geen hordes Russen en Indiers in Pattaya. En vergeet niet de moslimsexterrorristen. Volgens mij wil 95 procent van die dames helemaal niet in een fabriek werken of als kamermeisje. Snel geld verdienen een paar maandjes en dan weer klap baan. Om later weer terug te komen. Ik ben zelf 3 keer in Pattaya geweest. Om nou te zeggen dat het alleen om de sex gaat daar. Ik denk dat uitgaan, drank en feestvieren met die wijven voorop staat. Volgens mij betaal je ook voor het gezelschap met zo'n dame, die je probeert zoveel mogelijk te laten drinken en zelf daar ook voor te vangen via een ladydrink. Als het alleen om de sex gaat, kun je ook ergens anders heen. Volgens mij is soi 6 alleen voor de sex.

    Ik vindt het zo hypocriet. In Nederland barst het van de prostituees. Nu vliegen twee provinciaalse brabantse trienen eerst naar de andere kant van de wereld. Ze komen aan met een jet lag. Ze komen in een compleet andere cultuur. Dezelfde dag van aankomst krijgen ze een opdracht om meiden uit de prostitutie te halen. Ze zijn moe en worden overdonderd door de harde muziek, de neonlichten en dansende thaise meiden. Er zal vast hier en daar een meid zijn die er echt verkeerd zit. Maar het merendeel kiest er zelf voor. Dat is in Europa niet anders. Alleen het verschil is idd dat hier meer in clubs afspeeld en daar alles in de openlucht en mogelijk wat uitbundiger.

    Prostitutie in Europa is by the way veel harder. In thailand hebben de meeste meiden plezier in wat ze doen. Velen vieren gewoon feest elke dag. Zo heb ik het in ieder geval gezien. Die meiden kwamen heel relaxed met hun scootertje aanrijden. En mannen afpezen in een kamertje achter elkaar doen ze alleen in soi 6.

    Zo'n Tamar centre is prima. Opvang voor die meiden die het nodig hebben om er uit te geraken. Maar die mensen hebben net als die meiden in Europa een keuze. Wil je met de benen wijd en veel geld verdienen of werken voor een baas. Dat laaste verdiend nou eenmaal meestal een stuk minder.

    Ik vindt Pattaya een leuke feest stad. Ik kom er altijd een paar dagen om feest te vieren. Ik huurde meestal in de View Talay Jomtien een studio en reed 's avonds met de scooter naar Pattaya. Ik heb me er altijd vermaakt. In November gaan we weer. Maar dan met de hele thaise familie een weekendje Pattaya. We hebben nu een dikke villa ter beschikking van een zakenrelatie van deze familie uit Bangkok. Misschien een verrassing maar Thai komen ook graag naar het strand en feestvie

    . Ps Een paar jaar terug waren we er met mijn eigen zus, ouders en mijn vrouw. Nou die waren echt niet geshockt. Pattaya is een gewoon 1 feesthol. Als je er niet tegen kan, blijf er dan weg. Ik krijg gewoon de kriebels van die zogenaamde halleluja zieltjes winners.

    Wat een overdrijving van die eo, alleen om de kijkcijfers op te hogen.

    Ps Wat mij opviel dat het er ook barst van de jonge mannen met THAISE meisjes. En niet alleen oude geile westerse sextoeristen.

  • witje

    Lexion,(tu)

  • pathum

    Een van de eerste dingen die ik heb geleerd in Thailand:

    Don`t try to change the Thai system.

    E.O. evangelisch onbenul.