een vrijdag zonder Ben Sigaar

  • pv

    Jaja echt dementie hoor,maar laten we daar de gek niet mee hebben want tis waar ook nog :(

    Huib denk dat alle serveersters Ann zijn ,maar ja…………8-)

  • huibthai

    Natuurlijk ,weet ik dat van jou en Zeroten . Video beelden, betekend in dit geval, ik moet een filmpje van sommige handelingen eigenlijk hebben , zoals velen. Als ik een “expert” bij mijn PC haalt , om me wat uit te leggen , ben ik het de andere dag vergeten

  • martin1956

    Rene oplossing voor je foto prob!! in de praktijk komt het voor dat u een bestaande foto wilt verkleinen om deze te mailen of op een webside.Natuurlijk kunt u hier voor een bekend pakket zoals adobe photoschop (elements) gebruiken,maar er is een gratis gemakkelijker alternatief.Het programma image resizer van vso software klaart zo'n klus in een mum van tijd.Sterk punt van het programma is de batchverwerking.Dit betekent dat u complete mappen met foto's in een keer kunt in een keer kunt verkleinen en dat scheelt tijd.Wilt u foto's op u webside zetten en bent u bang dat een ander hiermee mee aan de haal gaan,dan voorziet u ze met image resizer ook van een watermerk

    http://www.vso-software.fr/products/image-resizer/

    gr aan iedereen Martin

  • pattaya.startpagina.nl

    Dank voor het meedenken Martin

    Maar ik heb geen problemen hoor . Er wordt mij regelmatig gevraagd hoe een foto op de prikpagina te kunnen plaatsen en in dit geval werden er een aantal foto's aan me gestuurd met de vraag om ze te plaatsen .Dat heb ik dus gedaan maar uploaden naar MijnAlbum.nl lukte niet omdat de fotos te klein waren .

    Rene

  • pattaya.startpagina.nl

    Ja , zo is het wat duidelijker

    Je schreef immers : Als je dingen aan mij toevertrouwd , moeten er video-beelden bij zijn

    Toevertrouwen is wel iets anders dan hetgeen jij bedoelde

  • huibthai

    pv Schreef:

    ——————————————————-

    > Jaja echt dementie hoor,maar laten we daar de gek

    > niet mee hebben want tis waar ook nog :(

    > Huib denk dat alle serveersters Ann zijn ,maar

    > ja…………8-)

    Ja Piet, 10 jaar ouder, maar jij hebt er ook last van, ik hoorde in de wandelgangen, dat je na 18 uur , zelfs geen klok meer kunt kijken. En ook een vorm van dementie is, altijd over je oude liefdes praten Ook het tellen is in de war, vooral als je met die andere Fries zit , voortaan , maar de lege flessen late staan!!!(td):D

  • Ger 070

    Jongens wat was het gezellig langs de sloten van Schiedam ,gisteravond toen ik thuis kwam heb ik de

    computer maar niet meer aan gezet en ben gelijk gaan slapen dus ik heb mijn pilaapje ook niet meer gebeld

    en dat kreeg ik zo juist te horen ook ! ze was ongerust of ik we goed thuis gekomen was 5 5 5 5 (:P)

    Schiedam en inwoners bedankt voor de gezelligheid ! HA HA HA HA Ben ik bel je morgen nog ff .

    5 5 5 5

    Ger

  • pv

    Gewoon korsakoff syndroom, :)-D en ja klokkijken hoef ik niet IK heb geen zeurkous dat ik te laat thuis ben.X(