Toerist police

• Adpattaya

Hallo,

Door zulk soort optreden van die gasten heb ik niet echt en hoge pet van ze op! Ze doen alsof de hele Walking Street van hun is:@! Het zijn in mijn ogen een stelletje sukkels die in een apenpakkie rondlopen. In hun land van herkomst waarschijnlijk mislukt en proberen dat in Thailand/Pattaya te compenseren. Punt is dat ze zelf niet door hebben dat ze niets zijn:).

Groet Adpattaya

http://www.youtube.com/watch?v=BbFAqKpGV8M

• P.G.

Ik denk dat ze niet gefilmd wilden worden omdat ze in hun eigen land zelf gezocht worden door de echte politie….ze vervullen echter een openbare

functie, dus als ze gefilmd worden kunnen ze dat niet echt verbieden.

Maar ik snap wat je bedoeldt, zag er laatst ook eentje rondlopen met een groot zonnebril op (s'nachts) en krampachtig stoer over proberen te komen.

Wat ik niet snap is dat het van de types zijn die in hun thuisland altijd tegen de overheid en autoriteiten heeft geschopt en hier trachten de wet te handhaven

in notabene een uniform (!?)

• joepattaya

Haha, die Howard (Miller) toch.

Is notabene zelf de geestelijk vader achter pattayaone.net, een televisie-nieuws-zender en nog wat ongein.

Ondanks het feit dat ik hem diverse keren (zakelijk) gesproken heb en het daar een uiterst geschikte kerel is, veranderd hij toch weer als hij in zijn pakkie de toeristen-politie-vrijwilliger uithangt.

Troost je allemaal: Bij de toeristenpolitie werkt slechts een handjevol echte politiemensen, maar het overgrote deel is vrijwilliger. Deze vrijwilligers hebben niet meer en niet minder bevoegdheid dan een gewoon Thais staatsburger: iemand aanhouden en overdragen aan de politie.

Bij de vrijwillige-toeristen-politie in Pattaya zijn diverse legendarische figuren aktief, maar ze hebben niks en dan ook werkelijk niks te vertellen.

• siam

Die zonnenbril hebben altijd op omdat ze bang zijn herkend te worden in hun vrije tijd B)

• siam

Ze laten de toerist politie het vuile werk opknappen, je weet toch.. thai is te lui om te werken.

• Eubel

Als je door die ettertjes tegengehouden wordt,en ze beginnen te zeuren,altijd vragen om een “senior superior officer from the office”te spreken je zult zien dat ze meteen een toontje lager zingen.Voor de goede orde,je mag het natuurlijk zelf niet al te bont gemaakt hebben.

Eubel

• TonPattaya

Je moet net doen of die gasten er niet zijn , heb je er ook geen last van. voor mij vallen ze onder dezelfde catagorie als scheidsrechters. Dit zijn totaal overbodige mensen die een stempel op een wedstrijd willen drukken om een beetje hun eigen ego te strelen.

Moet zeggen ik heb ook nooit iets te maken gehad met die mensen , dus gewoon net doen of ze er niet zijn heb je de minste last van ze

• pattaya.startpagina.nl

Ton , jij vind scheidsrechters overbodig ? Een sportwedstrijd zonder scheidsrechters ?

Maar om het dan even Thailand gerelateerd te houden , een Muay Thai wedstrijd zonder scheidsrechter , hoe wil je dat dan invullen ?

Rene

• Arie 2

Heb nooit met ze te maken gehad en ook niet nog nodig gehad, maar als er wat is lijkt het me wel handig als je met zo,n knakker kan praten. Zullen gerust ook wel goeie tussen zitten lijkt me.

Sprak eens een mof in kk en die zei, als er wat is bel dan 1155. Maar vraag me af of er wel toeristenpolice is in isaan. Iemand die het weet?