waar ben ik ?

• thaio

sawatdee krab pattaya.prikkers (en rené)

kan iemand mij zeggen waar ik ben met jaarwisseling.

ik vlieg met eva, en zou m,n glas (kunstof) willen heffen met de gezagvoeder.

zelf al zitten zoeken maar met tijdverschil e/d kom ik er niet uit.

greetz

thaio

ps

alvast alle prikkers een goede en veilige jaarwisseling.

• han

met een beetje mazzel sta je je koffer van de band te @!#$ of in de taxi naar pattaya/bangkok dus vergeet die champagne en die gezagvoerder maar.

• odulph

een aantal jaren geleden vloog ik ook op Bangkok, weliswaar met de KLM.

De KLM houdt nederlandse tijd aan, en om 00.00 uur, jawel, champagne, voor de hele kist, was erg gezellig.

Lijkt mij een prima oplossing om de lokale tijd aan te houden (dus, nederlands), maar hoe het zit met EVA ??? bel ze even……….thaio schreef:

>

> sawatdee krab pattaya.prikkers (en rené)

> kan iemand mij zeggen waar ik ben met jaarwisseling.

> ik vlieg met eva, en zou m,n glas (kunstof) willen heffen met

> de gezagvoeder.

> zelf al zitten zoeken maar met tijdverschil e/d kom ik er

> niet uit.

> greetz

> thaio

>

> ps

> alvast alle prikkers een goede en veilige jaarwisseling.

>

• Willem

Wij vlogen eens met oudejaars/nieuwjaarsnacht met China Airlines en kregen precies om 12 uur (ik dacht Nederlandse tijd) een glaasje champagne en konden met iedereen incl. het personeel toasten en er werd Happy Newyear-muziek gespeeld en het was heel gezellig. :+

• Fransmaster

Happy new year muziek Willem? Toch geen Abba zeker ?

Gegroet, de pompbediende

• Willem

Ja Frans inderdaad het was Abba. :+

• pattaya.startpagina.nl

Theo

Eva Air vlucht BR76 vertrekt om 12.35 en land de volgende dag in Bangkok om 0515 lokale tijd , waar het dus 6 uur later is .

Als je op 31 December vertrekt , dan zou je om 2000 uur Nederlandse tijd , dus na ongeveer 7 1/2 uur vliegen boven Afghanistan of Pakistan vliegen .Het tijdverschil met Nederland is daar 4 uur later , dus middernacht . Gelukkig Nieuwjaar boven een van die landen !! :D

Kijk ook eens op sites waar vluchten te volgen zijn , bijv :

http://www.myrateplan.com/travel/airlines/tracker.php en zoek eva air

• BIG daddy

Ik heb ook eens met EVA met oud/nieuw in het vliegtuig gezeten zo'n 3 jaar terug maar er kon geen glaasje vanaf, alleen een geluk wens van de captain!en voor de rest moest je maar zien!! dus reken er niet op!!