prijs vliegtickets

• Eddy belgié

ik heb zo de indruk dat de prijzen gelijdelijk aan stijgen ?

en ik die dacht dat de prijzen zouden instorten .

3 januari start het vroeg boekkingskortingen hier , ben benieuwd .

op 3 januari boek ik zo wie zo igaal wat het kost .

zijn er nog prikkers die aan het afwachten zijn tot er een wonder gebeurd ?

met ltu in juli zit ik op 1170€ .

Eddy

• han

Vandaag in de telegraaf…prijzen gaan zakken vanwege lege vliegtuigen.

Nu maar hopen dat ze eens de waarheid spreken :D

• ronny

http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2008/weken_2008/53/1130_0900_vliegtickets_goedkoper.xml

Maar of die ook gelden voor onze bestemming? Die gelden dan hooguit voor de periodes dat wij allemmaal aan het werk zijn.

ronny

• evert

ronny geef eerst eens een goed e-mail adres hier kun je geen soep van koken heb wel alle tijd voor een goedkoop ticket

• Siam

Ik heb eergisteren geboekt met de voorwaarde dat ik direct betaal bij 333travel.

Een eindejaarsaanbieding, ticket koste mij 729 incl. alles.

Maar dan ga ik wel van 1 Mei t/m 31 Mei.

• pimmekes

wacht tot de nieuwjaarsacties eraan komen….

• ronny

Was de link waar het nieuws stond, om het bericht van Eddy/Han completer te maken, maar is helaas uit de lucht gehaald. Is nu reeds vaak op het nieuws geweest en de prijsdaling heeft te maken met de daling voor de brandstofprijs en de lege vliegtuig toestellen ivm de recessie.

Dus de Thailandgangers in de hoogseizoenen zullen daar weinig van merken denk ik, maar geluksvogels zoals jij die niet hoeven te kijken naar een bepaalde reisperiode kunnen daar hopelijk wel gebruik van maken.

ronny

• haffel

Hallo Eddy,

wij hadden toch nog voor 3 personen 22 juli 09 per persoon,Elk een ticket voor 859 euro all in.Geboekt bij 333travel met ltu.

Succes verder en een fijne jaarwisseling,

Haffel.

• Cees

Heb vanddag gezien bij 333Travel:

Vertrek 03 april, 4 weken blijven voor maar 729 euri's.

Blijf nog ff afwachten, wordt nog wel goedkoper, hoop ik….

Groet, Cees

• Wiersema

Hallo Eddy,

Ik zit op 869 pp met LTU 10 juli heen en 6 aug. terug dus het kan goedkoper.

Groetjes ,

Hans.