vervelende geluiden

• pimmekes

smorgens naar de 7 eleven en ping-peng die bel,constant,dan terug in bed kruipen en de poehpoehhoorn van het watermeloenkarretje,tjonge jonge…

• Willem

Is te vergelijken met AH to go op vele stations in Nederland. :+

• Fransmaster

Gelukkig is dat maar 2 weken per jaar Pimmekes, dat valt toch wel te overzien.

Of volgend jaar dan toch maar naar Benidorm ?

Gegroet, de vakantieganger

• ronny

ga eens overnachten in een dorpje in bijv. de Isan.

Kikkers, gekko's, kippen, honden, eenden, brommertjes, auto's, muggen, krekels, etc. en als je dan eindelijk slaapt begint de klokkeluider van de tempel, schijnt de zon in je gezicht en uit verveling sta je maar op en loop je naar de ijskast voor een koude fles bier en bekijkt het ontwakende dorpsleven.

ronny

• pimmekes

die geluiden klinken wel als de bolero van ravel in de oren,als je ze moet vergelyken met myn wekkeradio hier……;)……….

• huibthai

Ron, dat heeft ook zijn ,,charme,,, maar na 2 maal, hoeft het voor mij niet meer, mar als je daar gelukkig ben, is mijn mening niets waard

• ronny

Ik ga er elk jaar naartoe, maar na 2 á 3 dagen komt de Isaan (het dorp dan ca. 150 inwoners) mij de oren uit. Ik hou nu gewoon eenmaal van stad en de drukte en gemak die daarbij hoort.

ronny

• huibthai

ook mijn mening Ron , ik wil best naar andere streken, zoals de Isaan , maar dan overnachten in een hotel

• ronny

Heb ik ook wel eens gedaan, maar toen bleven we meer dan 1 week en je wilt toch af en toe van bil. Dat gaat nogal moeilijk als je een verdieping deelt met 10 mensen met alleen een klamboe als afscheiding 555555

ronny

PS

Dat ijskoude douchen brrrrrr, nee laat dat maar over aan de bekpekkers.