Scorpion Queen

• Khunjan

Ik had er al iets over geschreven maar heb inmiddels nog wat informatie opgedoken.

Miss Kanchana Ketkaew de “Scorpion Queen” probeert wederom het Guinness World Record te halen ditmaal met een dubbele poging, 1. De langste tijd een levende schorpioen in haar mond houden en 2. De langste tijd in een afgesloten ruimte met 5000 levende schorpioenen doorbrengen.

Haar laatste record stamt alweer van 2003 toen zij met 3000 levende schorpioenen dit kunstje flikte.

Op 22 december 2008 begon zij aan deze nieuwe poging en heeft nu nog 27 dagen te gaan, op mijn verjaardag 24 januari 2009 mag zij er weer uit :D

Dagelijks kun je haar bewonderen in de Royal Garden Plaza waar zij in een glazen kamer verblijft temidden tussen al dat kruipende gespuis, gisteren nog met haar op de foto gegaan waarbij ze haar deur open had staan, maar ik ben toch wijselijk maar buiten blijven staan :D

• thaio

khunjan

ik wilde over ,n paar dagen haar een fijne tongzoen geven,

dus bij deze kan ik dat op m,n buik schrijven (plek zat). bedankt voor de info,

het is toch niet als bij bijen (thaio is imker geweest).

dat de mannetjes niet kunnen steken,dan kan ik ze in ieder geval wel omhelzen

greetz

thaio

• Khunjan

Heb haar vandaag nog even gedag gezegd, nog 21 dagen te gaan voor het nieuwe record. Het andere record om zo'n levende jongen van bijna 12 cm in haar mond te houden is reeds gehaald de afgelopen week.

Hierbij wens ik Kanchana alvast succes voor de 24e januari 2009

• pimmekes

hopelyk voor haar echtgenoot haalt ze al haar beesten overal weg , je zal maar meemaken dat je snachts afgevoerd moet worden met zon beest aan je snicker….