Waneer nieuwe Mall geopend ??

• Siam

Begin Mei ga ik weer richting Pattaya en hoop dan ook dat de nieuwe Mall inmiddels geopend is.

Wie weet waneer deze opening is.

• Khunjan

Ben er gisteren nog langs gewandeld en de buitenkant neemt al aardige vormen aan qua aankleding, mijn verwachting is dan ook dat het geheel in mei wel op volle toeren zal draaien.

• Eubel

Nu nog de klanten !!!!

Eubel

• Siam

Wooow.. dat zal geweldig zijn !! Lekker shoppen ( niet voor de chicks 5555)

• Siam

Hopen maar dat er geen forstverlet komt !!

• pimmekes

dan zyn er spoedig solden by mike schopping &en andere bigcies,2 jaar geleden hing er een affiche met , the greatest shoppingcenter from azie open in 2009,toen waren ze er van overtuigd dat er een groeiexp. van 20% was,maar inmiddels………denk ik dat hetwel klopt, maar dan negatief….

• pattaya.startpagina.nl

Kijk voor meer info :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=365601

Rene

• Siam

Ja zeker met die crises in deze tijd, ben benieuwd hoe die Mall gaat lopen in de komende tijd.

Vraag me af of ze er wel verstandig aan doen om zoiets neer te planten, maar goed dit hadden ze natuurlijk ook niet voorzien.

Wordt Pattaya ooit een spookstad, hopen maar van niet.

Blijft toch mijn vertrouwde stekkie.

• Siam

Rene.. ik heb alle pagina's bekeken, er staan mooie foto's op zeg.

The Mall under construction, ben er echt van onder de indruk !!

Dit sierd Pattaya wel weer hoor, wordt tijd dat ze hier in NL ook eens aan de gang gaan, want het begint hier op een oostblokland te lijken als het dat niet is.

Nieuwe Mall, nieuwe 777 van EVA AIR.. wat willen we nog meer !!

Thanx for the info.

• ronny

Dit soort malls zie je in BKK natuurlijk ook. Alleen hebben ze daar per wijk meer inwoners dan Pattaya nog niet heeft in het hoogseizoen. Neemt wel weer mee dat er in het hoogseizoen natuurlijk weer meer toeristen zijn die al dan niet door hun liefje op sleeptouw worden (beet)genomen.

Daarbij zorgt het weer voor slaapplaatsen voor werkloze winkelbedienden.

Want een typisch Thais spreekwoord luidt.

'Een Thai die zich 10 seceonden niet heeft bewogen, die slaapt.'

ronny