Nou het gaat weer kriebelen

• TonPattaya

Nog even 3 nachten draaien en twee late diensten en dan is het weer zover. Na elf maanden van zwoegen en zweten :):)stappen we op 7 Januari op de BR 76 om hopenlijk 's morgens om 05.15 te landen in BKK

Ik neem van het jaar maar skateboard ellenboogbeschermers mee zodat ik geen last van een barellenboog kan krijgen zoals in Januari. Ik heb n.l. geen zin om weer een week de l.ul te zijn om iedere 4 uur een injectie te moeten halen 555

Ik hoop dat ik weer een aantal prikkers en lezers tegen zal komen om er gezellig een biertje mee te drinken .

Ton

• Khunjan

Hoi Ton, 7 januari vliegen houdt in dat je 8 januari aankomt en vrijdag 9 januari weer fit op de markt kunt zijn, alvast proost :D

• huibthai

deze man zeker Ton , kom in ieder geval hier koffie drinken en sjoelen , jeu de boules kan ook. voor je vrouw is hier alvast een leuk huisje te vinden ,vlak bij mij. Zie je binnenkort en nogmaals een goed en gezond 2009 , gisteren is je hart al wat sterker geworden!!!

• pimmekes

vergeet je handbalkeeperschelp nie!!!!!

• thaio

sawatdee krab ton (en khunjan huibthai en jan bens)

leuk je weer te zien.

en tip van thaio : niet pietsen aan een klein wondje (tip is ook voor anderen )

en ik kom ook nog wel eens langs bij see loge (leuk bij swimming pool)

goede vlucht en van het vuurwerk afblijven (alle gevaren uitschakelen)

ik ben 1 januarie te bewonderen op de markt (thaio de vrijgezel)

eerst fruitsapje om dan vervolgens over te gaan op singha (eerste dag zal toch niet laat worden.(denk ik )

greetz

thaio

• TonPattaya

Ja Huib ik wist niet dat ze dit nog konden 555 zal even in mijn agenda kijken of ik Vrijdags nog een gaatje heb en anders knip ik er wel een gat in :):) nee ik denk dat dit wel gaat lukken want Chiran wil natuurlijk gelijk naar haar favorieten nom chin (of hoe je het ook schrijf) restaurant en dat zit bij de markt.maar wat schrijf jij nou over sjoelen is de tijd van PIM PAM PET over dan nou ben ik lekker mee heb een jaar zitten trainen op dat spel , zal maar vragen of ze morgen viskoekies gaat bakken dan sjoel ik die wel even naar binnen heb ik die techniek ook weer een beetje onder de knie. Dat gooien met die ballen doe ik niet aan mee , voor je het weet loop je met schouder problemen en moet ik weer naar het hospital en je weet wat dat kost he als je daar een paar nachten moet overnachten nee ik hou het bij zitspelletjes (tot ik omdonder 555

gr Ton

• Janbv

Hij is van 020!

Janbv

• TonPattaya

Wat zeg jij nou 555 ik van 020 dach het nie he!!!!!!!

Ton