Hotelbezetting momenteel ??

• Eubel

Ben terug in Belgie na een week of vijf Pattaya,wilde graag eens weten van mensen die er momenteel verblijven hoe het met de hotelbezetting staat(algemeen)toen ik er wegging (16 dec.) was dit alles behalve,en vele hotels verkondigden via borden en spandoeken dat ze niet volzet waren(bijlange niet) en dan ook serieuze kortingen op de prijs gaven (ook de grote ketenhotels)

Dit grapje met hun luchthavenbezetting,zal hen volgens mij nog zuur opbreken,zowel aan inkomsten,of jobs die verloren gaan.

Eubel

• Peter

Verwarrend verhaal !!

Wat bedoel je nu eigenlijk ?

• pimmekes

tja,ooit word het toch een spookstad hoor…..de gouden tyd = voorby,en er zyn een derde te veel rooms…heel jammer….er gaat gewoon te weinig geld binnekomen met alle gevolgen ….als ik een bar zou openen ,zou ik meer denken aan cambodja…

• Eubel

Bedoel het volgende,het is nu topsezoen daar,zitten er nu mensen van het prikbord die er vorig jaar(en) ook zaten met die periode,en die een goed zicht hebben op de hotelbezetting?? De wereldwijde crisis,en hun geintje met de luchthavens waarbij ze enkele honderdduizenden toeristen flink in de zeik genomen hebben moeten toch zeker een scherpe daling van de hotelbezetting tot gevolg hebben,of valt het allemaal nog mee ???

Eubel

• Arie 2

Als je deze tijd naar thailand wou dan moest je altijd vroeg boeken voor een knappe vlucht zonder stoppen, april/mei ofzo. :) En toen had je dat gezeik nog niet zo dus zal het nu wel redelijk druk zijn.

Maar ik moet nog zien hoe het de komende maanden gaat aflopen en volgend jaar. Misschien dat volgend jaar iedereen alles al weer vergeten is en weer lekker spot goedkoop naar thailand gaat vliegen. Hotels zullen ook met de prijzen moeten zakken, want die krijgen ze nooit meer vol dus ook aantrekkelijk. Ik denk dat vakanties naar thailand weer lekker goedkoop gaan worden. Ze hebben al zoveel tegenslagen gehad de laatste jaren en het is altijd goed gekomen.

• Arie 2

Phuket ook niet best.

http://www.phuket-info.com/forums/nightlife/38390-bars-operating-knife-edge-4.html