We hebben nu kerstavond en 1e kerstdag achter de rug, bij het eerste feest van een goede Duitse kennis was het echt een multikultureel feest, Hollanders, Duitsers, Zwitsers, Engelsen, Aussies, Thailen en Moslims onder elkaar. Zeer geslaagd met danseresjes en zangeressen uit de Isaan, soms vloog de s.ex er vanaf. Gisteren was het feest bij de Billy musicbar aan de soi Moslim. va 17 uur waren wij daar met een 20 tal Hollanders [4 Hollandse echtgenotes| en wat Thaisen wederhelften, volop voedsel en natuurlijk veel te veel. zeer geslaagd met een minpuntje, Thaien zij slecht in opganiseren in dit geval te weinig stroom,, ¨maar ja, elektrische BQ,, Geen kater vanmorgen daar er vandaag wwer een feest is,,,wel een BQ is met houtskool,,,, aan het zwembad hier. Vanmorgen maar BVN gevolgd met uitzending van gisteren avond . Ze vragen wel eens wat mis je aan Nederland . Nu dat is voor mij theater ,, gek op musicals ben ik oa. Dus de show gisteren met de nieuwe jonge strerren uit Joseph en Evita was fantastisch, wat een talent, en Willem Nijholt en Simone Kleinsma hebben fantastische opvolgers. Ook het progamma daarna van ,,man zoekt hond,, was geweldig van onze Belgen ,,ik ben blij dat Vlaaderen binnenkort een Nederlandse provincie is,, Wat ik absoluut niet mis aan Holland is,mooie,,,vieze,, sneeuw ,vorst, mist en gladde wegen. Ook aan het stelen uit kerststallen,wat nu mode schijnt te zijn. Bij een kroeg in Rotterdam , de Vijgenboom werdt zelfs een grote kerstman van de boven/gevel ontvreemd. Gisteren dacht ik ook aan de vreselijke waterramp van 4 jaar terug ,mij dagen waren gepand in het rampgebied rondom Phuket , maar gelukkig was Boehdda mij toen eens goed gezind en hebben we de verjaardag van mijn Ann in de Isaan bij schoonmoeder gevierd. Laten we hopen op een aankomend jaar van meer verdraagzaamheid , geloof, geaardheid etc. hou dit prikbord gezellig ,tegenspreken mag , prik onder je eigen naam, alle vanddag een fijne 2 e kerstdag gewend en een gezond en vredig 2009