Pascal Quirynen.be

• loe(s)

Omdat hier nogal wat Belgen prikken, het volgende bericht uit de Bangkok Post:

''Gisteren is de voortvluchtige Belg Pascal Q. op Koh Samui gearresteerd.

Hij was in Belgie tot 25 jaar veroordeeld, wegens moord, maar al een jaar op de vlucht''

Waarom zouden al die criminelen toch naar Thailand vluchten? Zouden ze denken, dat die Thais achterlijk zijn of zo?

• han

soort zoekt soort?

Ongetwijfeld eerder geweest,getipt of hulp gehad,ik denk dat je het op een low profile lang in dit gedeelte van de wereld uit kunt houden.

Hij is ongetwijfeld veraden.

• huibthai

Ik denk Loe,als je altijd op de vlucht ben, dat je een ,,oord,, zoekt om je ,,voorlopige,, vrije tijd , nog wat inhoud te geven.

• pimmekes

hy is beschuldigd voor moordpoging,door een ruzie om een parkeerplaats,op iemand geschoten, maar die ander heeft het overleefd….waarschynlyk zal hy geen stempeltjes op zyn paspoort gehad hebben by een routine controle(misschien was hy wel de farlang bedelaar)…D)

• loe(s)

Opsporing verzocht door interpol.

''Tourist police arrested Quirynen at his house on Koh Samui after getting information from Interpol and the Begium embassy in Thailand and tracing his whereabouts.''

Volgens de Bangkok Post tot 25 jaar veroordeeld wegens moord, maar misschien weet pimmekes het beter :)

• pimmekes

ja, want de kogel die hy in die andere zyne kop geknald had,hebben ze kunnen recuperen:)sindsdien lijd andere die ander aan geheugenverlies,ik denk dat je beter het nieuwsblad kan geloven dan bangkong post,daar kun je beter de sateekes door laten inpakken…:)

• pimmekes

laatste nieuws = opgepakt op zyn kokosplantage,en was daar met zwangere thaise vrouw,en kind en leefde in een hut….