geen goede kerst!!!!!!!

• huibthai

Zoals overal ter wereld in vakantie -oorden, volgen wij het Nederlandse voetbal ook hier in Pattaya. Aangezien ik nogal wat kennissen op Zuid ,maar ook over de Maas, moet ik Sparta als winterkampioen van 010 feliciteren. Op Zuid is het één grote treurnis, div. kennissen die op loopafstand van de Kuip wonen, horen al jaren niet meer de Kuip ,,ontploffen,, Willem schijnt dan ook steeds minder kranten te bezorgen, daar deze ellende te veel ,,uitgemeten,, wordt. Ik hoorde dat gisteren, dat ook de nieuwe burgemeester van Rotterdam ook de doelpuntemaker een geluks-telegram heeft gedaan!! Hier in Pattaya is ook het Nederlands ,,zandteam,, een ramp, deze spelen ook met div. buitenlanders en geven altijd de schuld aan de Thaise scheidsrechter, op Zuid010 ligd het aan de Friese trainer!!!

De kop was ,,geen goede kerst,, maar ik wens alle positieve prikkers over Thailand en de niet prikkers , fijne kerstdagen en een gezond 2009 Wij vieren met ruim 20 land genoten 1e Kerstdag bij Billy's Music-bar.

• Charlie

Verbeek een Fries.:? Geboren in Deventer, woont in Rhoon en heeft een 2de huis in Jubbega in….. Friesland dat weer wel.:)

• piet friemel

valt me tegen van je huib dat je dat niet wist, hou het maar bij nieuw beyerland misschien dat je daar meer van op de hoogte bent 5555555.

verder wens ik een ieder prettige kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar toe

tot ziens in februari 2009

• Willem

Huib ze moeten Sparta en Feyenoord laten fuseren dan kunnen ze betere spelers kopen maar dat zal weer gevoelig liggen. Er is toch geen enkele stad in Nederland waar je 2 eredivisieclubs hebt, dat is gewoon teveel in deze tijd van geldkrapte. En Aboutaleb blijft gewoon in Rijswijk wonen waar die altijd al gewoond heeft. :+:+:+

• TonPattaya

Ja en gaat boodschappen doen op de mart 555 Willem hij moet in Rotterdam wonen wil hij straks aanblijven als onze burgervader shit ken het naast niet uit me bek krijgen

feyenoord fan in hard en traanbuisjes

Ton

• groemer

als er rotterdammers zijn die van voetbal houden kunnen ze toch ook naar ADO.