Rene gefeliciteerd 10 miljoen

• huibthai

Rene, names mij en wat lezers onder mijn kennissen, die nooit prikken maar wel lezen!!!! 10.000.000 pagevieuws voor het Pattaya prikbord Gefeliciteerd!!!!!!!!! Tot nu toe, heb je veel overwonnen, daar het moeilijk is zo'n prikbord te beheren, veel kritiek moeten incasseren tot persoonlijke mails op je adres. Ik zelf ben terecht ook wel eens met een prik verwijdert of met een kleine ,,herstelling,, Helaas moet je het nu wel op deze manier gaan doen,anders loopt het soms uit de ,,klauwen,, Maar ga zo door, er zijn er velen die elke dag op dit bord kijken of prikken, ik geloof van mezelf v.a 2002. Vanmiddag zullen we proosten op deze 10 miljoen bij het zwembad en we hopen je binnenkort weer te ontmoeten, daar je volgens mij weer naar de kapper moet.

• pattaya.startpagina.nl

Dank je Huib , inmiddels zijn het er al weer een paar duizend meer :

Statistieken

Start datum: 30-7-2003

Totaal pageviews: 10.025.532

Totaal bezoeken: 547.584

Totaal unieke bezoekers: 140.763

Pageviews vandaag: 871

Bezoeken vandaag: 160

Bezoekers vandaag: 143

Drukste dag: 17-7-2006 (21.817)

Drukste week: Week 14 2007 (98.996)

Drukste maand: 7-2003 (558.199)

Het aantal geplaatste berichten sinds 30-7-2003 is ook op weg een mijlpaal te halen ,namelijk 96837 ,dus op naar de 100.000

Rene

• Peter

Rene,

Ik sluit me geheel aan bij Huib, je doet het prima.

• Ger v/d Berg

Puffffffff wat moet jij een 4 kante ogen hebben Rene of heb je een breedbeeld ? 5 5 5 *D van harte man en sla ze van je rug he :D

Gr , Ger

• pattaya.startpagina.nl

Ook werd er gisteren in de Nieuwsbrief voor beheerders melding van gemaakt door Startpagina:

Door het miljoen

Het is niet het gemakkelijkste prikbord om te beheren. Daarom juichen wij ook extra hard dat het pattaya prikbord van Rene door de 10 miljoen pageviews is gegaan. Nog meer nieuws over de reuma startpagina van Paul. Deze is onlangs door de 2 miljoen gegaan. Heren, van harte gefeliciteerd met deze mijlpalen!

Rene

• pietpattaya

Leuk voor jou Rene van harte en nou hopen dat de annoniempjes zich laten zien .

En dat proosten is wel paar keer geweest vandaag ;)

• Sajan

Rene gefelicieteerden op naar de vogende 10 miljoen.

Maar Piet, het was toch geen marktdag vandaag???

• Willem

Rene van harte maar domme vraag waar kun je dat aantal zien? *D*D*D

• pattaya.startpagina.nl

Willem , scroll naar beneden en klik rechts onder op

Rene

• pimmekes

dacht eerst dat je 10 miljoen met euromilions had gewonnen,:)