De volgende, kijken hoe lang tie blijft

• maekong

Thaise koning benoemt nieuwe premier

Koning Bhumibol Adulyadej van Thailand heeft woensdag officieel de oppositieleider Abhisit Vejjajiva (44) benoemd tot de nieuwe premier van het land. De staatstelevisie toonde beelden van de 81-jarige Bhumibol die het koninklijk decreet ondertekende.

Abhisit werd maandag door het parlement gekozen tot de nieuwe premier. Hij is al de derde premier in vier maanden tijd van het Zuidoost-Aziatische land, dat al tijden in een politieke crisis verkeert. De leider van de Democratische Partij kreeg 235 stemmen. Hij kreeg de steun van parlementariërs die tot voor kort aanhangers waren van de inmiddels verboden regeringspartij PPP van de verdreven premier Thaksin Shinawatra.

Ja ja ik weet het: uit de metro

Ton

• Soldier

Geef niet Ton. Nieuws is nieuws waar ook vandaan.

PS. Koning GEEN keelpijn meer? gelukkig!!!!!!

• huibthai

Ton, ik denk een kanjer, er is geen gemene grijns op zijn gezicht te zien, kijkt goed in de kamera , Ondanks gelul hier van enige prikkers dat de Isaanbevolking genegeerd wordt heeht hij vandaag heeft hij duidelijk uitgesproken met ook die vertegenwoordiging ,samen te werken.,mits die personen deugen en minder in hun achterzak accepteren ,dan bij die criminele geldwolf.

• Soldier

Same same.

• Arie 2

http://www.youtube.com/results?search_query=Abhisit+Vejjajiva+&search_type=&aq=f

• Frans-Sigaar

Over 4 maanden verkiezingen!

De Sigaar

• Eric

Same shit, different day!!!!

• Eubel

De dag dat zijne majesteit komt te overlijden heb je zo goed als zeker een burgeroorlog,dit als beide (corrupt allebei) bij hun standpunten blijven,denk echter niet dat het zover komen zal,want het leger zal dan ingrijpen(zoals ze steeds doen)en voor enkele maanden (jaren) de touwtjes in handen houden 't is godgeklaagd maar der zijn nu eenmaal landen waar democratie gewoonweg niet werkt,en Thailand is daar eentje van,veel mensen zullen dit niet graag horen,maar het is gewoonweg zo.

Nu is het officeel een democratie,wel probeer eens één foto,of verslag,of filmopname van een openbare zitting van eender wat te vinden(gemeenteraad,parlement,wijkcomité,maakt niet uit)waar niet enkele geuniformeerde jongens op staan,ze zijn er gewoon stapel van,en ik zie het nog niet zo snel veranderen.

Eubel