Hoe nu verder??? Vejjajiva president

• huibthai

Net de verkiezingen gevolgd , dus een nieuwe leider , met een goede uitstraling, gestudeerd, geen multimilionair. Sfeer op de straat is grimmig, de ,,rooien,, zijn zwaar opge-f.uckt en zijn aan het rammen , veel ouderen ,,,met een slecht bebit,,,die hun dochter naar o.a Pattaya sturen om kamer meisje te worden en zoontjes in ,,snoepjes,, laten handelen. Dus het is aan te raden om ff je schoonouders niet op te zoeken,vooral niet in een geel of groen shirt. Wat de toekomst gaat brengen, weet ik ook niet. Vejjajiva zit ook opgescheept met de enorme economische en bank problemen, veroorzaakt door o.a Takkie en alle andere wiitte boorden criminelen uit onze westerse beschaafdheid!!! Joost, Henk, Fred, Kees, Arie , Rob etc er zijn nog zat huisjes te koop hier in Pattaya!!!

• Soldier

Laten wij afwachten en zien wat deze, in Engeland geboren en getogen ETON en OXFORD econoom gaat doen en met name voor het arme (Isaan) gedeelte van Thailand.In ieder geval de ELITE is weer aan de macht sedert 8 jaar.

Same Same.

• Arie 2

Heb er geen verstand van huip en volg het ook niet zo, maar ik moet zeggen het lijkt me een aardige man. Zag hem net op tv en zijn kop stond me gelijk aan.

In engeland geboren en getogen lees ik. Lijkt me iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is en de wereld gezien heeft. Een man met uitstraling. Van mij mag hij de nieuwe koning worden.

• vleespet

Ik zie dat jij er kijk op hebt Huib,dus als ze er goed uitzien en in europa gestudeerd hebben dan deugen ze.Ik wil je wel uit je droom helpen maar ik denk dat het niet lang lang duurt voor je het zelf merkt,of denk jij dat de meerderheid van de bevolking zich heel lang laat onderdrukken door de oude elite???

• vleespet

Raar hé dat de rooien nu over de rooie gaan?Je wint de verkiezingen maar de eerste president is“corrupt”de tweede kookt er stiekum bij en de derde heeft een “fout”familielid.Nu is alles weer koek en ei,de oude elite schuift hun mannetje naar voren en het eerste wat ze gaan doen is de kieswet veranderen,want een stem uit de isan kan natuurlijk nooit gelijk zijn aan een stem uit bangkok.Als je je huiswerk doet doe het dan goed Huib,en als je echt wil weten waarom ze hun kinderen naar pattaya sturen dan moet je maar eens een paar dagen komen kijken in de isan.

• loe(s)

Ik ga niet proberen ‘'gelovigen’' zoals vleespet te overtuigen.

Dat is onbegonnen werk, maar ik ben blij, dat dat zooitje criminele zakkenvullers een tijdje buitenspel staat.

Ja hoor, ze zijn in Isaan flink opgeschoten met Thaksin.

Het geld wat ze van hem hadden gekregen (en besteed aan pickups, brommers en whiskey) bleken achteraf leningen te zijn, die later moesten worden terug betaald. Als ze dat niet kunnen, raken ze hun land kwijt :(

• huibthai

Ook deze man,moet zich bewijzen ,lees goed wat deze man eigenlijk wil in andere kranten etc. Hij wil ook betere omstandigheden voor de Isaanbevolking , maar je weet donders goed, dat ze eigenlijk in de Isaan achterlijk zijn gehouden met t.v zenders en kranten en Takkie's leningen zijn een farce, terug betalen wordt moeilijk. Dat de kinderen naar hier worden gestuurd is goed te verklaren, oa dat vele moeders , in een kort verleden de h.oer hebben gespeeld voor de Amerikanen. En de mannen/zonen zijn over het algemeen aards lui. Ben vele malen in de Isaan geweest , geprobeert te helpen, dank U wel is er niet meer bij en geld wordt besteed ,wat b.v voor voedsel of verbetering huis, voor nog een TV, stereo etc. Maar wat het gevolg zal zijn, kunnen we pas zeggen , na min. één jaar. Van huis uit groet een ,,rooie,, Huib

• Cees

Hij heeft in ieder geval schone handen. Er is nog niets aan bliiven kleven.

En zijn bedoelingen zijn goed, nu maar afwachten of dat ook gaat lukken.

Binnen het parlament schijnt hij niet zo veel vrienden te hebben.

Groet, Cees