de gang naar boven ging dit keer met een ander gevoel, ik had wel eerder big boeddha hill bezocht.
hoffelijk als ik was hielp ik mijn tilac uit de songtaew en we liepen naar het begin van de trap.
een mooi gezicht als je de meester steeds groter ziet worden naarmate je naar boven loopt.
er aan gekomen nam ik plaats aan de rand en snoof de vallende avond lucht op terwijl mijn tilac haar rituelen begon in de gebedsruimtes.
ik genoot van het uitzicht en raakte een beetje in een meditatieve roes terwijl een zacht windje het heerlijk maakte.
ik dacht na over de gebeurtenissen van de laatste tijd in thailand en bleef geloven in de vredelievendheid van de thai en hun mooie cultuur.
na enige tijd kwam mijn tilac naar buiten en haar gezicht stond berustend maar toch een beetje emotioneel.
i asked for wisdom before violence tilac zei ze op rustige toon en ontroerd nam ik haar in mijn armen.
yes tilac but people tend to forget the lessons the master gave us zei ik als reactie.
yes you understand a bit tilac you studied about boeddha.
we bleven nog wat zitten en genoten van de heerlijke temperatuur daar bovenop de heuvel.
na beneden nog wat gewandeld te hebben stapten we weer in de songtaew en reden terug naar het centrum en gingen heerlijk uit eten.
voor de rest werdt het een avond zoals velen en we genoten en dansten in de excite tot in de kleine uurtjes……………………….