zo maar een vraag ?

• jan zeggelaar

Waar moet een goede bar aan voldoen ?

Niet dat ik er een wil beginnen, want wil hem nog

niet voor niks hebben.

Meestal ga ik eerst naar toilet om even naar mijn eigen

gezeik te luisteren en als het toilet er niet uitziet ben ik gauw weg.

Zelf vind ik dat, als er goud van oud gedraaid, word wel gezellig,

maar niet zo hard, dat je mekaar niet meer kan verstaan.

Dit zijn al 2 punten, weet er nog wel meer, maar ben ook

wel nieuwsgierig naar jullie ideeen hier over,groeten jan zeg

• Soldier

Er mag NIET gerookt worden.

• evert

En niet teveel van die schreeuwege amsterdammers vooral in pattaya ;ben ik er niet zo gelukkig mee;ga dus meestal dan maar naar een beetje engelse bar;zoals de katesiree house aan de soi buakhao.

• ernie

Ja Evert dan moet je niet naar Hollandse bars gaan zijn meer dan 3000 bars in Pattaya en dan nog naar een Hollands bar gaan dan kan je dat verwachten.

Kan het niet begrijpen dat mensen op vakantie naar Thailand gaan en dan speciaal naar een Hollands bar gaan voor die mensen die daar wonen begrijp ik het wel.

Dat amsterdams accent is inderdaad wel het irritantse taaltje wat er is en hetzelfde voor die boeren uit brabant\limburg.

• Blont

Een biljart zonder gaten

• Frans-Sigaar

Ha Ha of die Engelsen van die lieverdjes zijn…..mijn god wat een volk!

De Sigaar

Bi Amsterdam Happy!!

• Jan/Travelprins

Gelukkig schreeuwen die engelsen niet zo, ze drinken rustig hun biertje, lopen netjes gekleed rond, maken nooit ruzie………..ik ben het met je eens Evert!

• Frans-Sigaar

Wel een sigaartje roken graag.

De Sigaar

Bi Happy

• Fransmaster

Maar Brabanders zijn wel één van de gezelligste mensen Ernie.

Gegroet, de Brabander

• basensommai

Rustige muziek, liefst de wat oudere,er mag gerookt worden een schone europese toilet.Niet te opdringerige dames zodat ik geen problemen met mijn vrouw krijg en eventueel de mogelijkheid om in een airconditined gedeelte te zitten.Niet te druk maar ook niet te leeg.Mogelijkheid om een klein hapje te eten zoals bitterballen een stukje kaas of een satetje.De inrichting moet een mix zijn van een bruin cafe maar de Thaise invloeden moeten onmiskenbaar aanwezig zijn.Prijzen moeten normaal zijn ,niet te duur maar ook niet te goedkoop. Dit laatste is van belang om een bepaald soort mensen te weren. Daar betaal ik graag wat meer voor . Misschien ben ik nog wat vergeten maar het komt nu wel zo ongeveer in de richting.