Thailand, die van mij is anders! Deel 6

• Jielus

Hier is dan alweer deel 6 in de serie: Thailand, die van mij is anders!

Boven het verhaal staat een vraag waarvan ik hoop dat u die eerlijk zal beantwoorden. Het is slechts één vraag en het beantwoorden zal dus weinig tijd in beslag nemen.

http://jielus.blogspot.com

Veel plezier met het lezen van deel zes.

Jielus

• Cees

Maak dat boekje maar snel. Kostelijk en ik koop het 100% zeker.

jing jing, nae nohn.

Wat trouwens ook een heel leuk boekje is : Thaise liefde.

Groet, Cees

• pisauw

Ja hoor Jielus ik koop dat boekje en ook voor mijn broer.

Het was weer heel leuk met Steeb.

Prettig weekend. Gr. Riet

• loe(s)

Voorlopig vind ik ‘'Private Dancer’' van Stephan Leather het beste.

''Thaise schatjes'' van de oplichter Charles Schwietert vond ik trouwens ook wel meevallen.

• Willem

“Zo zacht als zijde zo buigzaam als bamboo” van Sjon Hauser vond ik jaren geleden al een openbaring toen schreef die al over moord en doodslag en dacht ik wat overdreven doet die man ja want zulke dingen had ik niet achter die Thaise glimlach gezocht en het ging nog niet eens over Pattaya. :+:+:+

• han

heb je ook al verstand van gedrukte boeken Loe? :D:D:D

voor een ruw verhaal vind ik het best vermakelijk,…….zeer vermakelijk zelfs omdat er zoveel herkenbare momenten in zitten.

Op naar deel 7 enz.Jielus

• Ron GGD

vind het leuk en herken er zeer veel in, schaam me niet te vertellen dat ik het eerste jaar ook zo op een hoop punten voor “schut” ben gegaan, dus niet zogenaamd een vriend, maar gewoon ik jan met de korte achternaam. Zou verplichte litaratuur voor alleen reizende mannen naar thailand moeten zijn

• huibthai

,!!!!,,,Ron, ik ga geloven dat dit Jie-lus zijn eigen verhaal is , hij moet noodzakelijk boeken gaan verkopen , drinkt Soda op de markt , neemt geen taxi's meer etc.,,,,,!!!!!

• Soldier

Lees Jielus blog. Hij is een zwervende jongeman van tegen de vijftig. Beroep: NONE. Wij moeten toch allemaal op een of ander manier de kost verdienen. Niets mis mee.

• harry

uiterst vermakelijk weer deze aflevering jielus,

ik heb weer geschuddebuikt.

in 1994 maakte ik iets dergelijks mee in zuid amerika.