Hier is een foto van het vissen :
Rene
In de gauwigheid de volgende handel aangeboden gekregen: 14 x DVD's, 4 x jurkjes, 2 x T-shirts, 3 x rozen, 2 x houtsnijwerk, 3 x loten, 1 x vlaggetjes, 1 x schoenenpoetsen en 1 oude bedelares en dan praat ik nog maar over zo'n 3 kwartiertjes dineren. Vooral die gasten met hun DVD's mogen ze van mij van de straat afplukken, niet alleen is het regelrechte troep maar die lui worden knap vervelend met hun steeds meer aggressieve houding.
zo vlug vergeet je,inderdaad ontzettend irritant,ik als vaste bezoeker van soi white house werd helemaal gek van die gasten,ze stonden gewoon in de rij en ook nog eens met dezelfde troep.
Ik las het verhaal en dacht meteen en voor je om een mening vroeg…jesus helemaal vergeten na 2 jaar Thailoos,in de Filipijnen ken je het fenomeen helemaal niet,er is overgens wel genoeg nep te koop
Bewijst volgens mij ook dat Thailand verdomt om iets te doen aan de gigantische vrije nephandel.
Gekke is dat het wel verboden is net zoals het lopen bedelen met een olifant,toch zie je elke avond wel 1-2 olifanten in soi whitehouse,is de politie compleet blind of corrupt..U mag het zeggen :D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?