goed hotel gezocht!

• loe(s)

Hoor ook heel enge verhalen over Pattaya ‘s avonds en ’s nachts.

Ik begrijp niet dat er nog mensen heen durven :)

En jij noemt jezelf stoere?? :)

• han

absoluut gel.l Wil,ik ben 10 jaar of langer vaste gast in Silversand geweest en altijd in het oude gedeelte.

Ik betaalde tot 4-5 jaar geleden 600 baht wat iets later verhoogt is tot 700 baht, een absolute diefstal voor zo,n hotel en nog grotere kamers dan in het nieuwe gedeelte.

De bedden zijn zeer goed en met kinderen heb je aan 1 kamer genoeg,iedereen met kinderen die ik dit hotel heb aanbevolen is gek van geluk terug gekomen.

Er is niets maar dan helemaal niet fout aan dit hotel dat tot enkele jaren terug gold als een onontdekte parel in Jomtien/Pattaya en omstreken.

• han

Stoere,het feit dat taxi,s of bahtbussen s,avonds minder zin in Jomtien hebben is omdat ze waarschijnlijk geen andere passagiers op kunnen pikken en eigenlijk verplicht zijn om vanwege de nieuwe wet voor 10 baht naar Jomtien en TERUG moeten.

Geef een bus gewoon 100-150 baht,no other passengers en hij rijd je rechtstreeks naar de meest onveilige en afgelegen plekken in Pattaya.

• Arnolds

Oppas van mijn zoontje vorig jaar v.. en ontkleedterruggevonden in Jomtien.

Met kleine kinderen ben je altijd kwetsbaar.Zelf zou ik LK appartementen nemen.