Yaa Dong

• Soldier

Wie heeft hiervan het recept of weet waar ik het kan krijgen in Pattaya.Schijnt een “geheime” kruidige thaise whisky te zijn waar de vrouwtjes gek op zijn en waarvan twee glaasjes al BIJNA alle poorten zullen openen(bij de vrouwtjes dan wel te verstaan) want ik heb begrepen de de katoeys er ook gek op zijn hahahaha.

• pimmekes

rohyp(wishkey) met nol(wiskey) = hahahahahaha

• Fransmaster

http://nl.wikipedia.org/wiki/Poppers

Effecten

Alkylnitrieten doen glad spierweefsel, waaruit onder andere kringspieren bestaan, ontspannen. Om deze reden zijn poppers populair onder homoseksuele mannen, omdat het anale penetratie vergemakkelijkt. Poppers veroorzaken een verhoogde hartslag en een monomane roes die de seksuele beleving versterkt. Omdat het middel de bloeddruk verlaagt kan het echter ook een negatieve uitwerking op de erectie hebben. Doordat het de bloedvaten verwijdt, kunnen tijdelijk ook andere stoffen, zoals drugs, gemakkelijker door de hersen-bloed-barrière dringen en een heviger roes veroorzaken.

Bedoelde je deze? 55555 bah bah wat een vetzakkerij……

Gegroet, de pompbediende

• Boris

Overal verkrijgbaar.

www.youtube.com/watch?v=Gj_1hAMKuew

• han

aardig meegedacht Fransmaster maar poppers word niet gedronken.

Een goede snuif doet je denken aan zo,n rotje wat met een jesusgang de lucht indraaid :D

Ja ,ik weet het maar door te proberen heb je meer plezier en weet je wel waar je over l.lt

• Soldier

Boris, bedankt voor die link.Leuke background music trouwens black magic woman.

Kruiden erbij okay, maar dan zonder lizard. hahahaha.

Zal in april/mei 2009 wel proberen, schijnt ook heilzaam te werken volgens dat vrouwtje.

Up to you.

PS.franske, niet gelijk gaan snuiven nu hoor.

• Fransmaster

Han ik heb dit soort spullen nooit geprobeert en zal dit ook nooit gaan doen, aangezien ik mezelf distancheer van de kringen en communes waaronder het wel populair is. Ik drink liever een krat bier leeg dan dat ik 1 keer aan zo'n potje snuif, al is het alleen maar om het principe…..

Gegroet, de heterosexuele pompbediende

• Ruud steunzool

Soldier,

Het recept is niet zo moeilijk hoor.

Je neem een grote wekpot van een liter of 3 afsluitbaar.

Pleurt er 2 liter mekong in.

pond suiker , sinasappel, citroen, banaan (naar eigen inzicht)

eventueel nog een salamander en of een tor wat kruinden zoals blaadjes van citroen en holapa en bascillicum en een paar paddestoelen.

sluit het af voor een paar maanden.

en Hopa daar hen je Ja Dong

De werking is simpel, alles gaat schiften en het alcohol percentage stijgt naar ongekende hoogte (door de suiker).

Hierdoor bij 2 glaasjes zo dronken als een tor.

Vrouwtjes gebruiken het alleen als ze ongesteld moeten worden Soldier voor de rest geen heilzame werking.

Door dat de dames de hele dag aangeschoten zijn hebben ze minder buikpijn die vaak vooraf gaat bij ongesteldheid.

Voor de rest niets speciaals aan.

Valt me tegen van een jouw soldier, een exmilitair die denkt dat bij de vrouwtjes de poorten open gaan dat terwijl ze ongesteld moeten worden.

Wat dag je bij jezelf Soldiers,,,,,? He dat spul is zo sterk dat ze van onderen ook rood worden?.

Dit is ook de reden dat ik geen hoge hoed op heb van Nederlandse militairen.

Kunnen niet overleven, zwaar geindoctrineerd!

Groete aan je drankje soldier en slaap zacht ( met je ruime uitkering )

Ik waak wel!

p.s. zal toch wel weer niet waar zijn

• Soldier

Zo zie je maar weer he,ook een ex militair weet niet alles.

PS.Weet niet wat ruime uitkering ermee te maken heeft want wat ik begrepen heb van Boris zijn posting kost een glasje maar 50 bath dus met 100 bath moet ik muf zijn, kan ik de rest van mijn ruime UGM besteden aan de gogo girls.

• pietpattaya

Door de suiker kan het alcohol pecentage niet meer stijgen ,dit kan alleen door distilatie proces moet jij toch weten als medicus?

Dus ;is niet waar deze keer :(